شناسهٔ خبر: 21592404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره برداری از دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام

رئیس دانشگاه ایلام گفت: بیش از 6 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه ایلام مشغول به علم آموزی هستند.

صاحب‌خبر -

بهره برداری از دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ با حضور دکتر سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ساختمان دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام با مساحت 6 هزار و 140 مترمربع به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه ایلام گفت: برای احداث این ساختمان بیش از 50 میلیارد و 940 میلیون ریال هزینه شده است.

دکتر محمد علی اکبری افزود: در این دانشکده تعداد 22 کلاس درس، 8 آزمایشگاه تخصصی، 11 فضای اداری و 30 اتاق برای اساتید در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برای متمرکز شدن کلاس های درسی و استفاده دانشجویان از فضاهای علمی و آموزشی تعداد 3 سالن جلسات، یک سالن مطالعه و یک سایت رایانه ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه ایلام گفت: از تعداد 6 هزار دانشجو دانشگاه ایلام، حدود یک هزار و 600 دانشجو در 17 گرایش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشکده کشاورزی مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام هم با اشاره به اینکه تعداد 34 گروه آموزشی در دانشگاه ایلام وجود دارد،گفت: در حال حاضر تعداد 40 گرایش در مقطع کارشناسی، 64 گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و 13 گرایش در مقطع دکتری در دانشگاه ایلام وجود دارد.


دکتر مصطفی نعمتی افزود: در سال تحصیلی جدید بیش از 1200 دانشجو در مقطع کارشناسی، 400 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 30 دانشجو در مقطع دکتری در این دانشگاه ثبت نام کرده اند.


انتهای پیام/ه


افتتاح دانشکده کشاورزی در ایلام

نظر شما