شناسهٔ خبر: 21585226 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

نبرد بزرگان فوتبال آسیا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان

صاحب‌خبر -
 

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در جریان مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ابوظبی مهمان الهلال است.
به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران که با غلبه بر الاهلی عربستان به جمع چهار تیم برتر آسیا رسید حالا باید در ابوظبی مهمان الهلال، دیگر تیم عربستانی باشد. امروز دو تیم در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت که پیش از این در همین دوره لیگ قهرمانان با یکدیگر هم گروه بودند و مصاف‌شان در دو بازی به تساوی کشیده شد.
مصاف نخست دو تیم که به میزبانی پرسپولیس در مسقط برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دومین دیدار هم پرسپولیس در همان عمان مهمان الهلال بود که این بار تلاش دو تیم در طول ۹۰ دقیقه گلی را در پی نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.
شاگردان برانکو در حالی پا به دیدار امروز می‌گذارند که در دو، سه روز گذشته درگیر حواشی‌های زیادی بوده است. محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات و همین‌طور محرومیت مهدی طارمی مهم‌ترین اتفاقات چند روز اخیر باشگاه پرطرفدار تهرانی است. البته سرخ‌پوشان تهرانی با فراموش کردن این مسائل تمرینات خوبی را در باشگاه ایرانیان دوبی انجام دادند و با روحیه بالا امیدوارند، امروز بتوانند با برتری برابر الهلال راه صعودشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا را هموار کنند.
در نبود مهدی طارمی به نظر می‌رسد حضور منشا و علیپور در نوک خط حمله قطعی باشد چون برانکو تا به حال نشان داده علاقه زیادی به استفاده دو مهاجم در طول بازی دارد. با تمام این شرایط باید دید امروز چه نتیجه‌ای درون زمین رقم خواهد خورد تا در ادامه منتظر بازی برگشت باشیم.
دیدار برگشت دو تیم ۲۵ مهر به میزبانی پرسپولیس برگزار خواهد شد البته مدیران این باشگاه در تلاش هستند که موافقت حکومت امارات را جلب کنند تا بلکه دیدار تیم‌شان برابر الهلال را در دوبی برگزار کنند.
برای بازی امروز پرسپولیس علاوه بر مهدی طارمی، کمال کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت و دریافت کارت قرمز در دیدار قبلی این تیم در اختیار نخواهد داشت اما خبر خوبی که برانکو به شاگردانش و همین‌طور هواداران این تیم داد ملحق شدن احمد نوراللهی به جمع شاگردانش بود.الهلال عربستان – پرسپولیس ایران؛ ورزشگاه بن‌زاید ابوظبی، ساعت ۱۹:۳۰
برانکو‌: الهلال قویترین تیم حال حاضر آسیا است
همچنین برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری خود قبل از این بازی، گفت‌: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. از نظر من هر دو تیم با شایستگی به این مرحله رسیدند و هر دو تیم هم شایسته این هستند که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابند. از نظر من الهلال قوی‌ترین تیم حال حاضر آسیا است. پس به همین خاطر بازی سختی را برابر آنها در پیش رو خواهیم داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت مهدی طارمی در این بازی، خاطر نشان کرد: طارمی مهم‌ترین بازیکن ما است که متاسفانه ما او را در این بازی در اختیار نداریم. او همان اندازه برای ما مهم است که کارلوس ادواردو، گلزن الهلال برای تیم عربستانی مهم است. متاسفانه اتفاق برای او رخ داده و ما نمی‌توانیم در بازی امشب از او استفاده کنیم. ما به یک بازیکن خاص، تکیه نمی‌کنیم چون اگر روحیه تیم بالایی داشته باشیم می‌توانیم در زمین مسابقه نتیجه بگیریم.‌
سرمربی پرسپولیس در پایان صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: ما تمام تلاشمان را برای این مسابقه کرده‌ایم. پیشرفت‌های خیلی خوبی در طی چند ماه اخیر داشته‌ایم. تمام بازیکنان برای این بازی آماده هستند و می‌دانیم که برای رسیدن به فینال باید الهلال را از سر راه خود برداریم.
سرمربی الهلال: به تیم خود اطمینان دارم
سرمربی آرژانتینی الهلال هم دیدار برابر پرسپولیس را سخت توصیف و تاکید کرد که هر دو تیم با شایستگی به نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند.
رامون دیاز، گفت‌: دیدار نیمه نهایی سخت و قوی خواهد بود. هر دو تیم با شایستگی به این مرحله راه پیدا کرده‌اند. ما هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی آماده این دیدار حساس هستیم.
او ادامه داد: فشار در لیگ قهرمانان آسیا زیاد است اما ما به چنین فشارهای عادت کرده‌ایم. به خود اطمینان داریم و باید بتوانیم برتری و توانایی خود را ثابت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال الهلال درباره غیبت نواف العابد، گفت: او بازیکن مهمی است و دوست داشتیم که او را در این بازی‌های حساس اختیار داشته باشیم. بازیکنانی در اختیار داریم که می‌توانند جایگزینان خوبی برای او باشند.
قضاوت داوران کره‌ای
دیدار تیم های الهلال عربستان و پرسپولیس از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تیم داوری از کره جنوبی قضاوت می کنند. داور وسط: کیم جونگ هیوک ،کمک اول: یون کوانگ یول کمک دوم: کیم یونگا،داور چهارم: بانگ جیول.

زنامه اطلاعات

نظر شما