شناسهٔ خبر: 21565076 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

برانکو با شناخت دقیق به مبارزه الهلال می رود

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به دیدارهای لیگ برتر، در باربر الهلال نمایش متفاوتی دارد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / حمید درخشان درباره دیدار رفت پرسپولیس مقابل الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:هر چند پرسپولیس بازیکنانی مانند محمد انصاری،کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی را در اختیار ندارد اما با توجه به تقابل این 2تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برانکو به خوبی الهلال را می شناسد همین امر می تواند در بازی روز سه شنبه به بازیکنان کمک کند.

او ادامه داد:پرسپولیس در صورت مهار نفرات تهاجمی الهلال شانس بالایی برای برتری مقابل این تیم دارد چرا که خط دفاع عربستانی چندان قدرتمند نیست و نفرات سرعتی ای  مانند وحید امیری و علی علیپور درکنار فرشاد احمدزاده می توانند به راحتی به قلب دفاع الهلال نفوذ کنند.
درخشان درباره ناکامی پرسپولیس در هفته های اخیر لیگ برتر بیان کرد:تیم هایی مانند پیکان و سپاهان بر خلاف تیم های آسیایی مقابل این تیم فوتبال بسته ای را ارائه می دهند و به همین دلیل در این 2بازی فضای کمی در اختیار هافبک ها و مهاجمان خلاق تیم پرسپولیس قرار گرفت اما بدون شک الهلال برای کسب پیروزی به مصاف شاگردان برانکو می آید و همین امر کمک می کند تا پرسپولیس فرصت های بیشتری بدست آورد. در کل فضای رقابت در لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر تفاوت زیادی دارد.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره محرومیت مهدی طارمی به مدت چهار ماه و محرومیت پرسپولیس از2 پنجره نقل و انتقالات بیان کرد: به هر حال زمانیکه مهدی طارمی تیم ریزه اسپور را رها کرد و به ایران بازگشت مشخص بود این بازیکن و پرسپولیس با محرومیت سنگینی مواجه می شوند چراکه طارمی قراردادش با تیم ترکیه ای را فسخ نکرده بود و مسئولان باشگاه هم با وجود اطلاع از این موضوع با او قرارداد بستند. جالب اینجاست آقایان بارها اعلام کردند که محرومیتی طارمی و پرسپولیس را تهدید نمی کند. با این وجود امیدوارم این موضوع از لحاظ روحی به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس در آستانه بازی با الهلال آسیب نزند. / باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما