شناسهٔ خبر: 21585038 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار نقدی :راه پرافتخار شهید فهمیده ها جهانی شده است

کرج- ایرنا- رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه استقلال، امنیت ، آرامش و پیشرفت کنونی کشور مرهون خون شهداست، گفت: امروز راه پرافتخار شهید فهمیده ها جهانی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سردار سرتیپ محمد رضا نقدی در یادواره شهید فهمیده و 36هزار دانش اموز کشور روزدوشنبه درسالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود: درمکتب شهادت که شهدای اسلام وانقلاب آن را ازنهضت امام حسین (ع ) اموخته اند داشتن رفتار مصالحه آمیز و همزیستی با ظالمان معنا ندارد.
وی اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی که شهادت طلبی را ازمکتب امام حسین (ع) یادگرفته اند دردوران هشت سال دفاع مقدس به مردم جهان ثابت کردند که زیر بار زور وظلم نمی روند.
وی گفت: شهدای دانش آموزکه یادواره کشوری آنها درالبرز برگزارمی شود به مردم جهان و همه آزادی خواهان درس ایستادگی و مقاومت دربرابر دشمنان را مخابره می کند.
وی افزود: امروز جمع شده ایم تا یاد شهدای دانش آموز را گرامی بداریم و از منش ولایتی آن ها درس بیاموزیم که چگونه به ولایت لبیک گفتند و با ترک کلاس های درس در دفاع از انقلاب عازم جبهه شدند تا زیربار حرف زور نروند .
نقدی گفت : حرف و منطق شهدا فقط ایستادگی دربرابر ظلم وستم است وحفظ کرامتی انسانی است ، حال چگونه دربرابر زورگویان جهان که کودک کش هستند می توانیم نگاه مسالمت آمیز داشته باشیم .
نقدی افزود: شهدا ازما انتظار دارند در شرایطی که زورگویان با خوی وحشی گری درحال ظلم کردن به ملت ها درجهان اسلام هستند وصیت نامه های آنان را نادیده نگیریم.
وی افزود: اگرامروزدشمن به ایران جرات حمله کردن را ندارد ناشی از روحیه شهادت طلبی درجامعه اسلامی است .
سردار نقدی گفت: امروز ما درایران شهید فهمیده های بسیاری داریم که با الگو گیری ازشهدای انقلاب در کشورهای دیگر مثل لبنان ، عراق و سوریه برای دفاع از کیان اسلام واهل بیت به مبارزه می پردازند.
نقدی بیان داشت : اگر امروز مردم کشورهای مسلمان آمریکا را درخاکشان به تسلیم وامی دارند و ازخاکشان می رانند به خاطر درسی است که شهدا و حماسه افرینان هشت سال دفاع مقدس یاد گرفتند .
دراین آیین از25خانواده شهدای دانش آموز و مدافع حرم تجلیل شد.
2819/ 6155خبرنگار: مهین مالمیر** محمد عزیزپور

انتهای پیام /*

نظر شما