شناسهٔ خبر: 21559561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز رزمایش بزرگ حیدر کرار در مرز پرویزخان قصرشیرین +فیلم

خبرگزاری صداوسیما

مرحله سوم رزمایش بزرگ حیدر کرار امروز با حضور تیپ ۳۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کرمانشاه در منطقه عمومی مرز پرویزخان قصرشیرین آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمانشاه، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری این رزمایش با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) به ملت شهید پرور ایران اسلامی و مردم استان کرمانشاه، هدف از برگزاری رزمایش حیدر کرار را ارزیابی تحرک، کارآمدی و قدرت تهاجمی یگان‌های ویژه واکنش سریع ارتش و بر اساس تصمیم‌های عملیاتی و واکنش‌های اتخاذ شده در این منطقه بیان کرد.
امیر سرتیپ نوذر نعمتی گفت: مرحله نخست این رزمایش سال ۹۴ در همین منطقه، مرحله دوم آن سال گذشته در شمال شرق کشور برگزار شد و مرحله سوم نیز امروز با حضور یگان‌های واکنش سریع بار دیگر در منطقه عمومی مرز رسمی پرویرخان قصرشیرین در حال برگزاری است.
وی افزود: تیپ‌های نیروی مخصوص و تیپ‌های زرهی واکنش سریع در این رزمایش مرحله به مرحله وارد عمل می‌شوند که در قسمت نخست رزمایش، همانطور که انتظار داشتیم تحرک و آمادگی پاسخ به نیاز عملیاتی یگان‌ها به صورت کامل، طبیعی و بدون ابلاغ به یگان‌ها با اقدام به موقع و پاسخ خوب نیرو‌ها انجام شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت  : با وجود ناامنی‌های آن سوی مرز، با هوشیاری نیروهای مسلح هر روز شاهد پیشرفت، آبادانی و سازندگی در این منطقه هستیم که این امر نشان از امنیت بالای مرزهای کشورمان دارد و این مهم به برکت خون شهدا، تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تلاش نیروهای مسلح حاصل شده است.
امیر سرتیپ نعمتی همچنین در خصوص آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی اظهار داشت: بر اساس مسئولیتی که به ارتش واگذار شده است آماده ارائه خدمات مطلوب به زائران در بخشهای امدادی، پزشکی و امنیتی هستیم و امید است این راهپیمایی با شکوهتر و پرشورتر از سال‌های قبل انجام شود.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارشد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) در غرب کشور هم گفت: با تقویت نیرو‌ها و رصد کامل اطلاعاتی، نوار مرزی غرب کشور در امنیت کامل است.
امیر سرتیپ فرهاد آریانفر تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پیروی از سیره و منش شهدا که پرچم دار حریت و آزادگی هستند، آماده دفاع و پاسداری از مرز‌ها هستند.
 
آغاز رزمایش بزرگ حیدر کرار در مرز پرویزخان قصرشیرین +فیلم آغاز رزمایش بزرگ حیدر کرار در مرز پرویزخان قصرشیرین +فیلم آغاز رزمایش بزرگ حیدر کرار در مرز پرویزخان قصرشیرین +فیلم آغاز رزمایش بزرگ حیدر کرار در مرز پرویزخان قصرشیرین +فیلم آغاز رزمایش بزرگ حیدر کرار در مرز پرویزخان قصرشیرین +فیلم آغاز رزمایش بزرگ حیدر کرار در مرز پرویزخان قصرشیرین +فیلم

نظر شما