شناسهٔ خبر: 21552696 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خبرهایی از درس و مدرسه، گندم خوزستان، تصادف و خارج سازی شناور مغروقه

صاحب‌خبر -

***با هدف برچیدن کلاسهای کانکسی ، عملیات ساخت 300 کلاس درس در خوزستان آغاز شد. طبق برنامه ریزی تا پایان سال آینده تمام کلاس های کانکسی در استان برچیده خواهند شد.

***با همت آموزش و پرورش و سازمان های مردم نهاد بیش از یک هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی و بر سرکلاس درس حاضر شدند. شریعتی استاندار خوزستان می گوید: آبان ماه جشن تحصیل دانش آموزان بازمانده از تحصیل را برگزار می کنیم.

***دانشکده نفت شهید تندگویان آبادان در فهرست ۷ دانشگاه برتر دنیا. این دانشکده در سال ۱۳۱ تأسیس‌شده و پس از دانشگاه تهران، از اعتبار بالایی در کشور و دنیا برخوردار است.

***رئیس مرکز بهداشت آبادان گفت: در زمان حاضر سه تیم سلامت طی دو نوبت به اهالی اروندکنار خدمات درمانی ارائه می‌کنند. از چهار مرکز بهداشتی درمانی اروندکنار، در سه مرکز خدمات شبانه‌روزی ارائه می شود.

***پانزده درصد از گندم کشور را کشاورزان خوزستانی با وجود همه مشکلات بخش کشاورزی این استان، تولید کردند. رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان می گوید:چغندرقند و کلزا نیز دو کشت محوری و استراتژیک استان به جهت پایداری تولید و سودآوری است که در صورت رفع موانع اشتغال‌زایی و تقویت اقتصاد و صنعت را به دنبال دارد.

***پس از یک ماه و نیم تلاش ، یکی دیگر از شناورهای غرق شده در اروند رود ، از اعماق آب خارج شد. به گفته مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر، این یدک کش 35 متر طول، 8 متر عرض و 5/3 متر ارتفاع دارد .

***در تصادف 2 خودروی سنگین در جاده آبادان اهواز چهار نفر مصدوم شدند.این حادثه ساعت 6 و 35 دقیقه بامداد امروز در پنج کلیومتری آبادان رخ داد و پس از تصادف 2 دستگاه خودرو از مسیر منحرف و واژگون شدند.

نظر شما