شناسهٔ خبر: 21516592 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

ترامپ در حد و اندازه عرض‎اندام مقابل ایران نیست

نمایندگی لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا کوچک‎تر از آن است که بخواهد در مقابل ایران عرض اندام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آیت‎‌الله «سیداحمد میرعمادی» در خطبه‎های نماز جمعه این هفته خرم‎آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، گفت: علت سخنان ضد ایرانی ترامپ شکست سیاست‎های آمریکا در منطقه بود. ملت و دولت ایران در مقابل سخنان سخیف ترامپ متحد هستند و با تبعیت از مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا ایستادگی می‎کنند.

وی با بیان این‌که رئیس‌جمهوری آمریکا کوچک‎تر از آن است که بخواهد در مقابل ایران عرض اندام کند، گفت: سخنان سخیف و جاهلانه رئیس‌جمهوری نابخرد آمریکا علیه ملت ایران در سازمان ملل تنها در شأن خودش بود. ترامپ حق دارد زوزه بکشد، چون در عراق، لبنان، افغانستان، یمن و خاورمیانه با شکست مواجه شده است.

میرعمادی با بیان این‌که ملت ایران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود تا آخر ایستادگی می‎کند، افزود: سخنان ترامپ آنچنان سبک و بی‎محتوا بود که شرکت‎کنندگان در اجلاس سازمان ملل از وی ابراز نفرت کردند و فقط نخست‌وزیر ابله رژیم صهیونیستی از این سخنان خوشش آمد. رئیس جمهوری آمریکا بهتر بود پیش از تهدید ملت ایران، تاریخ هشت ساله دفاع مقدس را مرور می‎کرد.

امام جمعه خرم‎آباد خاطرنشان کرد: ملت ایران هشت سال با دست خالی در برابر دنیا ایستادگی کرد و از 38 کشور جهان اسیر گرفت. شعار هیهات من ذله تا نابودی شیطان بزرگ ادامه دارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: ماه محرم و عاشورا یک ظرفیت منحصر به فرد است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است، محرم نمادی از آگاهی، معرفت، شور و شعف و شعور حسینی است. ماه محرم فرصتی برای خودشناسی، خداشناسی و دشمن‎شناسی است.

میرعمادی افزود: ماه محرم و عاشورا کانونی برای حرکت‌آفرینی و نهضت‌آفرینی و قیام برای خدا است، درس‎ها و پیام‎های نهضت عاشورا برای همیشه زنده است، عاشورا سرچشمه بیداری، ظلم‎ستیزی و استکبارستیزی است. اگر دنیا سخنی از ظلم و تجاوزستیزی دارد از امام حسین(ع) درس گرفته است، محرم و عاشورا فرصتی برای برپایی عزای سیدالشهدا و ایجاد ایمان و بصیرت و آگاهی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته فرصت ارزشمندی برای تجلیل از ایثار، فداکاری و گذشت رزمندگان است، تجلیل از شهیدان والا مقام که با جانشان و فداکاری‌شان این سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از درس‎های مهم دفاع مقدس این بوده که هرگاه متحد و مقاوم بودیم، پیروز شدیم و هرگاه احساس ضعف کردیم دشمن به ما تجاوز و تعدی کرده است. اگر امروز هم دشمن یک ذره احساس ضعف در ما ببیند مطمئن باشید دست به تجاوز و تعدی خواهد زد.

میرعمادی با اشاره به آغاز سال تحصیلی تصریح کرد: دانش آموزان‎ آینده‎سازان کشور بوده و بدون شک مهم‎ترین رسالت آموزش و پرورش، رشد علمی و تربیت دینی فرزندان کشور است. معلمان، مدیران و خانواده‎ها باید کمک کنند تا به این اهداف برسیم، نسل ما باید نسل تربیت شده دینی باشد، معلمان نیز باید اعتقاد جدی به امر درس و تقویت انگیزه تحصیل در دانش‌آموزان داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در پایان نماز جمعه این هفته خرم‎آباد نمازگزاران همزمان با سراسر کشور به علت سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران، راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.
 
انتهای پیام

نظر شما