شناسهٔ خبر: 21518379 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه شوش:

اقتدار ایران اسلامی موجب عصبانیت آمریکا شده است

شوش - ایرنا - امام جمعه شوش با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی موجب عصبانیت آمریکا شده است گفت:آمریکا از شکست های پی در پی در سوریه، یمن و عراق عصبانی است و عصبانیت خود را در سازمان ملل با سخنانی سخیف علیه ملت ایران نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های این هفته نماز جمعه شوش اظهارات ترامپ رییس جمهوری امریکا در سازمان ملل متحد را سخیف دانست وافزود:رئیس جمهوری آمریکا در جایگاهی مثل سازمان ملل متحد که محل گفت و گو پیرامون صلح و حقوق بشر است به دلیل شکست سیاست های آمریکا در خاورمیانه علیه ایران اسلامی سخنرانی کرد.
وی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران گفت: آمریکا و سیاستمداران این کشور بدانند که ملت ایران، آمریکا را همیشه شیطان بزرگ می داند و هیچ گاه در برابر سیاست های خصمانه و زورگویی این مستکبر بزرگ سرتسلیم فرود نمی آورند و همواره فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد.
وی ادامه داد: همه دنیا می دانند که امریکا، القاعده، داعش و طالبان را ایجاد کرد و به جان ملت های مظلوم منطقه انداخت .
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ایثار، فداکاری و استقامت ملت ایران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دنیای استکبار جهانی، عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کرد.
امام جمعه شوش افزود: دفاع مقدس مردم ایران زمینه ساز بیداری مسلمانان جهان شد و بسیاری از ملت های مسلمان با تاسی از ایستادگی ملت ایران، در برابر حکام مستبد خود و استکبار جهانی ایستادگی کردند.
وی گفت : جمهوری اسلامی ایران دردنیا به دفاع مقدس،شهادت و ایستادگی شهدا،جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس افتخار می کند.
در پایان نماز جمعه این هفته شوش نمازگزاران با برپایی راهپیمایی ، سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*

نظر شما