شناسهٔ خبر: 21501390 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سخنگوی آتش‌نشانی ورامین به تسنیم خبر داد

تصادف مرگبار تیبا با پایه پل عابرپیاده + تصاویر

R1370/P1010114/S2,25,1392/CT1

سخنگوی آتش‌نشانی ورامین گفت: بر اثر تصادف تیبا با پایه پل عابرپیاده، راننده خودرو جان خودش را از دست داد.

صاحب‌خبر -

بهنام کرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار تیبا در ورودی شهر ورامین درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 9:27 صبح امروز حادثه تصادف خودروی تیبا با پایه پل عابرپیاده در ورودی شهر ورامین، بلوار 9 دی به سامانه 125 آتش‌نشانی ورامین اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو و تیم نجات ایستگاه مرکزی سازمان آتش‌نشانی ورامین به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ورامین ادامه داد: با حضور در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری تیبا به هنگام حرکت در مسیر به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد شدید با پایه پل عابرپیاده متوقف شده است.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت حادثه تنها سرنشین خودرو (راننده خانم) در اتاقک خودرو محبوس شده بود، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و سرنشین محبوس شده را از اتاقک متلاشی شده خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از معاینات اولیه مشخص شد وی بر اثر شدت جراحات وارده جان خودش را از دست داده است.

کرمانی تصریح کرد: آتش‌نشانان در نهایت پس از ایمن‌سازی کامل، محل حادثه را بررسی بیشتر به عوامل پلیس راهور تحویل داده و در ساعت 10:05 عملیات پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما