شناسهٔ خبر: 21471052 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گشایش نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در شیراز

شیراز- ایرنا- نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، شامگاه سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد، اظهار داشت: 30 درصد از تولید کنندگان لوازم خانگی، صوتی و تصویری از استان های مختلف کشور از جمله فارس، خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز و قم در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
سید محمود موسوی افزود: همچنین نمایندگانی از تولید کنندگان محصولات مشابه از کشورهای آلمان، کره جنوبی، ژاپن، چین، ترکیه و فرانسه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
وی گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها و محصولات خود را در قالب 200 غرفه در 2 سالن 'حافظ و سرو' به نمایش گذاشته اند.
او بیان کرد: در این نمایشگاه انواع یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود، سینک، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی، همچنین لوازم صوتی و تصویری و لوازم آشپزخانه ارائه شده و نشان ها (برندهای) برتر داخلی و خارجی از جمله امرسان، اسنوا، هیمالیا، استیل البرز، میدیا، AEG، کن، پیلوت، پاناسونیک و مارشال در این مکان عرضه شده است.
موسوی، صنعت لوازم خانگی را یکی از رشته های شتاب دهنده توسعه صنعتی دانست و هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد کسب و کار مطلوب، افزایش بهره وری فرآیندهای تولیدی، ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده، معرفی جدید ترین محصولات و فناوری های روز دنیا و حمایت از تولیدکنندگان داخلی بیان کرد.
این نمایشگاه تا روز سی و یکم شهریورماه جاری از ساعت 17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.
7368 / 6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

انتهای پیام /*

نظر شما