شناسهٔ خبر: 21454164 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی پیشتازان صنعت چاپ کشور

با حکم هیئت داوران هفدهمین جشنواره صنعت چاپ، پیشکسوتان، کارآفرین و نوآور برتر هفدهمین دوره از جشنواره ملی صنعت چاپ معرفی شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ بر اساس اعلام هیئت داوران این دوره از جشنواره میر یونس جعفری از چاپ جامی، سید خلیلی سیدین افرمجانی از صحافی سیدین، سیدرضا کروبی از چاپ اختر شمال، خیراله محبوبی از چاپ کامل برچسب و رضا انصاری از لیتوگرافی ارغوان به عنوان پیشکسوتان استان تهران انتخاب شدند.

همچنین پیشکسوتان صنعت چاپ استان‌ها از جمله میرحسین مجابی از چاپ اتحاد، حسین ربیعی از چاپ اندیشه، حسین بیاتی از چاپ بیاتی، محمود ناظران‌پور از تدراکات چاپ، حسین زاهدنیا از چاپ زاهدنیا، صمد قلعه‌ای از چاپ سپهر، علی سنجری از چاپ سنجری، محمود خادم شمس از چاپ شمس ارومیه، ابراهیم عرب از چاپ نزاری و اسداله فلاحت پیشه از چاپ بازرگان معرفی شدند.

با اعلام نظر هیئت داوران، آقای نباتچیان از آسان پک قزوین به عنوان واحد صنعتی نمونه و آقای رستگار از شرکت رادسیس پوشش به عنوان نوآور برتر هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ شناخته شدند.
 
اختتامیه هفدهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ با حضور پیشکسوتان، فعالان و مسوولان صنعت چاپ ایران از لحظاتی پیش آغاز شده است.

نظر شما