شناسهٔ خبر: 21453904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

برگزیدگان اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در بخش های مختلف معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با معرفی برگزیدگان در رشته‌های مختلف امروز در تالار وحدت برگزار شد.

هومان اسعدی دبیر جشنواره موسیقی جوان گفت: امروز پس از بیست روز کار فشرده شاهد برگزاری مراسم اختتامیه هستیم و این جشنواره با کمک جمع عظیمی از استادان بزرگوار برگزار شد و چنین جشنواره‌ای نه تنها در ایران که در دیگر جاهای جهان هم چنین جشنواره‌ای سابقه برگزاری نداشته است.


وی افزود: جشنواره هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی پیشرفت داشته است و امسال نیمی از جشنواره به موسیقی نواحی اختصاص داشت.


اسعدیان درباره حمایت از برگزیدگان جشنواره بیان کرد: در سال‌های گذشته درباره حمایت از برگزیدگان جشنواره همواره صحبت شده است و اعلام می‌کنیم که استادانی که در کنار جشنواره هستند، همواره حاضرند که دانسته‌های خود را در اختیار برگزیدگان جشنواره قرار دهند و از هیچ حمایت معنوی فروگزار نمی‌کنند و حلقه دیگری از حمایت را نهادهای دولتی باید انجام دهند.


در این جشنواره که در بخش های مختلف برگزار شد هنرمندان کرمانشاهی توانستند در بخش های:ساز تنبور، رده سنی الف، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به پویا عباسی از کرمانشاه به عنوان رتبه اول، حافظ کریمی از کرند غرب به عنوان رتبه دوم و وریا کریمی از کرند غرب و بهداد رضایی از صحنه مشترکاً به عنوان رتبه سوم تعلق گرفت.


رده سنی ب، سهیل رستمی از کرمانشاه رتبه اول، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی را کسب کرد.


شاخه‌ ساز دف، رده سنی الف، وحیده نقیبی از ایلخچی رتبه اول، کی‌ناز کیا الوندی از گرگان رتبه دوم و امیر مرادی از صحنه رتبه‌سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر دریافت کردند.


همچنین در شاخه ساز نرمه نای و ضرب کردی،هیئت داوران با اهدای لوح، جایزه‌ نقدی معادل نفر سوم و تندیس از سجاد رضایی از شهر سرپل ذهاب تقدیر ویژه کردند.

 

انتهای پیام/ز

یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان  پایان یافت

نظر شما