شناسهٔ خبر: 21413006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وقتی الهلال در نیمه نهایی به دست ذوب‌آهن حذف شد

71460

سایت AFC در گزارشی بازی حساس ذوب‌آهن و الهلال را در لیگ قهرمانان آسیا مورد بررسی قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هفته آینده با برگزاری دو دیدار آغاز خواهد شد که در حساس‌ترین بازی الهلال عربستان و پرسپولیس ایران برابر هم به میدان خواهند رفت.

به همین خاطر سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار خاطره انگیز ذوب آهن و الهلال عربستان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۰ مورد بررسی قرار داده است.

الهلال در گروهی که مس کرمان، السد و الاهلی امارات بودند توانست تیم اول گروه شود و در مرحله بعد نیز بنیادکار ازبکستان را حذف کند. تیم عربستانی در ادامه الغرافه قطر را نیز از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد تا در این مرحله برابر ذوب‌آهن قرار گیرد.

ذوب‌آهن اولین بار در سال ۲۰۰۴ در لیگ قهرمانان برای اولین بار حاضر بود که در مرحله گروهی حذف شد ولی در دومین دوره در سال ۲۰۱۰ عملکرد خوبی داشت و توانست در گروه سختی که بنیادکار، الوحده و الاتحاد بودند به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شود و با شکست مس کرمان دیگر تیم ایرانی حریف پوهانگ مدافع عنوان قهرمانی شود که در نهایت ذوب‌آهن شگفتی آفرید و قهرمان دوره قبل را با گل ارزشمند دقایق پایانی محمدرضا خلعتبری ۳ بر ۲ در مجموع دو دیدار شکست داد.  

در دیدار ذوب‌آهن و الهلال در بازی رفت که در فولادشهر برگزار شد، داور یک پنالتی برای الهلال گرفت ولی شهاب گردان پنالتی ویلمسون را دفع کرد. در نیمه دوم قاسم حدادی‌فر برای تیم ایرانی روی یک کاشته زیبا گلزنی کرد و بازی رفت را یک بر صفر ذوب‌آهن برد. در بازی برگشت، الهلال سراپا حمله بود تا دروازه ذوب‌آهن را باز کند ولی این کاسترو بود که از اشتباه مدافع الهلال استفاده کرد و دروازه تیم عربستانی را باز کرد.

البته ذوب آهن با هدایت منصور ابراهیم زاده در دیدار نهایی ۳ بر یک برابر سئونگنام شکست خورد و نایب قهرمان آسیا شد.

انتهای پیام

نظر شما