شناسهٔ خبر: 21368088 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

به استناد گزارش وال استریت ژورنال؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با استاندار خراسان رضوی:

طرح انتخاب شماره سیم‌کارت اعتباری با پیش شماره‌های 9221 ،09223 و 09224

در طرح انتخاب شماره سیم کارت اعتباری رایتل، می‌توانید سیم‌کارت اعتباری این اپراتور را با پیش شماره های 9221 ،09223 و 09224 خریداری کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، این طرح به متقاضیان سیم کارت اعتباری این امکان را می دهد تا سیم کارت خود را با انتخاب شماره دلخواه و با همان بسته‌های آغازین فعلی این سیم کارت با پرداخت هزینه‌ای معادل با قیمت همیشگی، خریداری نمایند.

سیم کارت اعتباری با شماره انتخابی با پیش شماره 9221 ،09223 و 09224 ارایه می شود و متقاضیان این سیم علاوه بر دریافت یک عدد سیم کارت اعتباری با شماره منتخب خود، از خدمات بسته های آغازین سیم کارت اعتباری به شرح زیر بهره‌مند می شوند:

بسته‌های آغازین سیم کارت اعتباری به همراه سیم‌کارت اعتباری

* این بسته ها فقط شامل پیامک‌های درون شبکه رایتل می باشند. (توجه: در هیچ یک از بسته ها محدودیتی در ارسال پیامک به زبان فارسی و انگلیسی وجود ندارد.)
** قیمت‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد.
*** مصرف از حجم ترافیک عادی خدمات داده (در قالب بسته یا تعرفه عادی) جهت بازدید و استفاده از خدمات و محصولات بومی که فهرست آنها در صفحه ترافیک بومی آمده است، مشمول 50% کاهش تعرفه است، به عبارت دیگر، به ازای هر واحد مصرف ترافیک داخلی نصف تعرفه عادی از حساب شما مشترک عزیز کسر می گردد. در هنگام مصرف خدمات داده در قالب بسته خریداری شده نیز مصرفِ هر دو واحد ترافیک داخلی معادل یک واحد محسوب می شود. لازم به ذکر است، مصرف سرویس اینترنت در وب سایت های بین الملل همچنان با تعرفه همیشگی صورت می گیرد.
اطلاعات بیشتر را در مورد ترافیک بومی و بین الملل می توانید در صفحه ترافیک بومی دریافت نمایید.

ثبت نام و خرید

توجه:

انتهای پیام

نظر شما