شناسهٔ خبر: 21348766 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یک تیر و دونشان ایران

هفتمین دوره رقابت های والیبال جام قهرمانان امروز با دومین برد ایران و شکست برزیل در شهر ناگویای ژاپن پیگیری شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ هفتمین دوره رقابت های والیبال جام قهرمانان امروز با دومین برد ایران و شکست برزیل در شهر ناگویای ژاپن پیگیری شد و تیم ایران در صدر جدول مسابقات قرار گرفت.
یک تیر و دونشان ایران
به گزارش پایگاه اختصاصی مسابقات ، این رقابت های 635 هزار دلاری تا 28 شهریور با حضور تیم های ایتالیا، آمریکا، ژاپن، برزیل، فرانسه و ایران برگزار می شود و به جز قهرمانان قاره ها و میزبان ، تیم ایتالیا با دعوت فدراسیون بین المللی در این رقابت ها شرکت کرد.مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و نتایج و برنامه روز دوم به این شرح است :
* چهارشنبه 22 شهریور - در ورزشگاه 10 هزار نفری نیپون گایشی در شهر ناگویا : 
برزیل (قهرمان دوره قبل) 2 - 3 ایتالیا
ایران 3 - 2 آمریکا (ست ها : 20 - 25 ، 17 - 25 ، 27 - 25 ، 25 - 21 و 15 - 12)
- تیم ایران در بازی نخست خود 3 - 2 از سد ایتالیا گذشت.تیم ایران در سومین دیدار خود جمعه از ساعت 8:10 به مصاف تیم برزیل می رود.
ژاپن - فرانسه 
- در جدول مسابقات تیم های ایران (2برد) و آمریکا و برزیل (یک برد) با 4 امتیاز اول تا سوم هستند و تیم ایتالیا با 3 امتیاز چهارم است.تیم های ایران فرانسه و ژاپن بدون امتیاز در رده های پنجم و ششم جای گرفتند.
- تیم ایران پیش از این دو بار در این جام شرکت کرده است که سال 2009 در رده پنجم قرار گرفت و سال 2013 چهارم شد.در دوره قبل در سال 2013 تیم های برزیل ، روسیه و ایتالیا اول تا سوم شدند.
در والیبال جام قهرمانان تیم برزیل با 4 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی رکورد دار است و تیم های کوبا با یک قهرمانی و نایب قهرمانی و 2 سومی در رده دوم و ایتالیا یک قهرمانی و 2 سومی در رده سوم قرار دارند.



نظر شما