شناسهٔ خبر: 21353563 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تیم والیبال ژاپن حریف فرانسه نشد

صاحب‌خبر -
تیم ملی والیبال فرانسه

در آخرین دیدار از روز دوم رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ که در ژاپن برگزار می شود تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد با نتیجه سه بر صفر میزبان را از پیش رو بردارد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفتمین دوره رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان قاره ها که از بیست و یکم شهریور ماه و با حضور شش تیم برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی دو شهر ناگویا و اوساکا در ژاپن برگزار می شود، در آخرین دیدار روز دوم تیم ملی والیبال ژاپن باز هم در مقابل دیدگان تماشاگران خودی رو در روی فرانسه قرار گرفت و سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.
تیم ملی والیبال فرانسه به دلیل شکست در روز نخست برابر برزیل نیاز مبرم به پیروزی برابر ژاپن داشت و از همان ابتدا مقتدرانه ظاهر شد و در پایان با امتیاز های ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳و ۲۵ بر ۲۳ میزبان را شکست داد و نخستین پیروزیشان در جام بزرگ قهرمانان جهان را دشت کردند.
خروس ها که در غیاب ستاره هایی همچون اروین انگاپت و لی روکس روزهای سختی را پشت سر می گذرانند توانستند با پیروزی برابر ژاپن، سه امتیاز شیرین را کسب کنند و با یک برد و یک باخت در رده چهارم جدول رده بندی بایستند و به قرار گرفتن بر روی سکو امیدوار بمانند.
شاگردان ناکاگایچی در تیم ژاپن هم با دو باخت از دو بازی و بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفتند.
در نخستین دیدار امروز(چهار شنبه) برزیل سه بر دو برابر ایتالیا شکست خورد و ایران سه بر دو آمریکا را مغلوب کرد.
در ادامه رقابت ها تیم‌ ها فردا(پنج شنبه) استراحت دارند و از روز جمعه رقابت ها در شهر اوساکا برگزار می شود که ایران از ساعت ۸:۱۰ به مصاف برزیل می رود و از ساعت ۱۱:۱۰ آمریکا مقابل فرانسه صف آرایی خواهد کرد. ژاپن هم از ساعت ۱۴:۴۵ رو در روی ایتالیا قرار می گیرد.
انتهای پیام

نظر شما