شناسهٔ خبر: 21348740 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنرانی نمایندگان ایران ورژیم صهیونیستی درکانون توجه رسانه ها در روز سوم نشست شورای حکام

صاحب‌خبر -

در سومین روز از نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ، گزارش اخیر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران بررسی می شود و نمایندگان ایران و رژیم صهیونیستی بیانیه های خود را قرائت خواهند کرد.
نشست فصلی شورای حکام آژانس از روز دوشنبه این هفته آغاز شد و در این نشست علاوه برگزارش اخیرآژانس درباره ایران وکره شمالی مسائلی مانند تقویت همکاری های بین المللی در زمینه هسته ای، تشعشعات، حمل و نقل و ایمنی مواد هسته ای، امنیت هسته ای، اجرای توافق های پادمانی در سوریه و کاربرد پادمان های آژانس در خاورمیانه مورد بحث قرار می گیرد.
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس در آغاز این نشست در روز دوشنبه گفت: آژانس همچنان عدم انحراف مواد هسته ای اعلام شده ایران طبق توافق پادمان را تایید می کند. ارزیابی ها در باره عدم وجود مواد و فعالیت های هسته ای اعلام نشده در ایران نیز در جریان است.
آمانو همچنین در کنفرانس خبری عصر دوشنبه با رد تلویحی ادعاهای نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در خصوص اینکه سایت های مظنون بسیاری در ایران بازرسی نشده اند، گفت: ما در زبان پادمانی چیزی بنام سایت مظنون نداریم و بر اساس رویه استاندارد آژانس کار می کنیم.
نماینده آمریکا در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه در بیانیه ای با این ادعا که آمریکا به تعهدات خود در توافق هسته ای پایبند بوده است، گفت که آمریکا انتظار دارد ایران نیز بطور کامل به تعهدات خود عمل کند.
اروپام**1078**
گزارش از : بابک جعفری- انتشار دهنده: محمد حسن دوستارگان

انتهای پیام /*

نظر شما