شناسهٔ خبر: 21346503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

۷۷۲ پایگاه جشن عاطفه‌ها در چهارمحال و بختیاری مستقر می‌شود

R41350/P1492/S6,54/CT1

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۷۲ پایگاه جشن عاطفه‌ها در سطح این استان آمادگی همکاری و جلب مشارکت‌های مردم را دارند.

صاحب‌خبر -

علی ملکپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: به منظور توسعه و گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری جشن عاطفه‌ها از شهریور امسال آغاز شده و 772 پایگاه در سطح استان آمادگی همکاری و جلب مشارکت‌های مردم را دارند.

وی با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و 361 میلیون تومان در جشن عاطفه‌های سال گذشته به نیازمندان کمک شده است افزود: 36 مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد، 16 دفتر کمیته امداد، 20 پایگاه نمازجمعه و 700 مدرسه سطح استان آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران استان برای رفع نیاز نیازمندان در شروع آغاز سال تحصیلی جدید هستند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در روزهای 23 شهریورماه در پایگاه‌های کمیته امداد، 24شهریورماه در میعادگاه نماز جمعه و 19 مهر در سطح مدارس استان برگزار می‌شود، بیان کرد: بیش از 15 میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از 220 میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی در قالب جشن عاطفه‌ها از ابتدای شهریور امسال به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان کمک شده است.

ملکپور خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها امسال با شعار "مهر در انتظار همدلی" و با همکاری صدا و سیمای مرکز استان، آموزش و پرورش، بسیج سازندگی، سازمان دانش‌آموزی و مؤسسات خیریه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد 3 هزار و 740 دانش‌آموز و هزار و 70 نفر دانشجو تحت حمایت هستند، تصریح کرد: نیکوکاران و مردم نوع‌دوست می‌توانند برای شرکت در جشن عاطفه‌ها از طریق شماره‌گیری کد #038*1*8877* یا پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه و یا مراجعه به سایت emdad.ir کمک‌های خود را به سهولت پرداخت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما