شناسهٔ خبر: 21343203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی در خرم‌آباد:

برگزاری جشنواره محصولات کشاورزی سبب افزایش صادرات و رونق تولید می‌شود

R41450/P1492/S6,72/CT11

معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گفت: برگزاری جشنواره محصولات کشاورزی زمینه صادرات و ارزش افزوده را در جهت رونق تولید کشور فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، کاظم خاوازی صبح امروز در حاشیه جشنواره گردو که در شهرستان سلسله در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت بخش کشاورزی استان لرستان کم نظیر است که  باید  برای به فعلیت  رسیدن این ظرفیت ها تلاش شود.

وی  با اشاره به برگزاری جشنواره گردو در شهرستان سلسله افزود: اینگونه جشنواره‌ها  زمینه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های هر شهرستان و ارائه راهکارهای  به فعلیت رسیدن ظرفیت‌هاست که زمینه صادرات و ارزش افزوده را در جهت رونق تولید کشور  فراهم می‌کند.

معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی عنوان کرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها  ما را به عنوان کارگزاران تولید  ترغیب می‌کند تا از بخش کشاورزی  و تولیدات آن بیشتر حمایت کنیم.

این مسئول بیان کرد: امروز روز خوبی برای استان لرستان و شهرستان سلسله تلقی می‌شود و امیدواریم که حاصل کار منجر به ایجاد برندسازی برای شهرستان سلسله و ظرفیت‌های آن به ویژه در بخش گردو شود چرا که این ظرفیت برای کشور کم نظیر است و امیدواریم به سایر شهرستان‌ها نیز سرایت کند.

خاوازی  با اشاره به برگزاری  جشنواره‌هایی از قبیل زرد آلوی دورود، انار کوهدشت و انجیر پلدختر افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی به طور یقین حرکتی برای حمایت از بخش کشاورزی و اقتصاد غالب کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما