شناسهٔ خبر: 21352848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش رونق تولید با برگزاری جشنواره محصولات کشاورزی در لرستان

معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گفت: برگزاری جشنواره محصولات کشاورزی زمینه صادرات و ارزش افزوده را در جهت رونق تولید کشور فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  کاظم خاوازی صبح امروز در حاشیه جشنواره گردو که در شهرستان سلسله در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران گفت: ظرفیت بخش کشاورزی  لرستان کم نظیر است که باید برای به فعلیت رسیدن این ظرفیت ها تلاش شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره گردو در شهرستان سلسله افزود: اینگونه جشنواره‌ها زمینه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های هر شهرستان و ارائه راهکارهای به فعلیت رسیدن ظرفیت‌هاست که زمینه صادرات و ارزش افزوده را در جهت رونق تولید کشور فراهم می‌کند.

معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها ما را به عنوان کارگزاران تولید ترغیب می‌کند تا از بخش کشاورزی و تولیدات آن بیشتر حمایت کنیم.

خاوازی در ادامه گفت: امروز روز خوبی برای استان لرستان و شهرستان سلسله تلقی می‌شود و امیدواریم که حاصل کار منجر به ایجاد برندسازی برای شهرستان سلسله و ظرفیت‌های آن به ویژه در بخش گردو شود چرا که این ظرفیت برای کشور کم نظیر است و امیدواریم به سایر شهرستان‌ها نیز سرایت کند.

خاوازی با اشاره به برگزاری جشنواره‌هایی از قبیل زرد آلوی دورود، انار کوهدشت و انجیر پلدختر افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی به طور یقین حرکتی برای حمایت از بخش کشاورزی و اقتصاد غالب کشور است.

انتهای پیام /د

برگزاری جشنواره محصولات کشاورزی سبب افزایش صادرات و رونق تولید می‌شود

نظر شما