شناسهٔ خبر: 21327609 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والیبال جام قهرمانان؛

آمریکا ژاپن میزبان را شکست داد/ فردا جدال شاگردان کولاکوویچ و اسپراو

تهران-ایرنا- تیم ملی والیبال آمریکا روز سه شنبه در آخرین دیدار روز نخست رقابت های والیبال جام قهرمانان برابر تیم ملی ژاپن قرار گرفت و به راحتی میزبان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ در ادامه برگزاری رقابت های روز نخست این رقابت ها تیم ملی آمریکا یکی از مدعیان کسب عنوان این رقابت ها درنخستین دیدار خود کار دشواری پیش رو نداشت و تیم ژاپن را در سه گیم متوالی و با نتایج (25 بر21، 25 بر 18 و 25 بر 13 ) شکست داد.
پیش از این دیدار تیم ملی برزیل با نتیجه 3 برصفر برابر تیم ملی فرانسه قهرمان لیگ جهانی 2017 به پیروزی رسید و از این تیم انتقام دیدار نهایی لیگ جهانی را گرفت.
همچنین تیم ملی ایران برابر تیم ملی ایتالیا قرار گرفت و دریک بازی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 بر این تیم غلبه کرد.
در ادامه این رقابت ها فردا (چهارشنبه) ابتدا تیم مدعی برزیل با ایتالیا دیدار خواهد کرد و در دومین دیدار تیم ملی ایران برابر آمریکا به میدان خواهد رفت.
دیدار تیم های ورزشی ایران و آمریکا، به دلیل حساسیت های سیاسی بین دو کشورو تاثیر ناخود آگاه آن بر ورزش دو کشور همواره دیدنی بوده و هست.
تیم ملی والیبال آمریکا در آخرین دیدار خود برابر تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم رقابت های لیگ جهانی با نتیجه 3 برصفر تیم ملی کشورمان را شکست داد و دیدار دوم این دو تیم در جریان رقابت های جام قهرمانان فرصت مناسبی است که کولاکوویچ بر تیم مدعی آمریکا غلبه و شکست گذشته تیمش را جبران کند.
در آخرین دیدار نیز تیم ملی ژاپن با تیم ملی فرانسه دیدار خواهد کرد.
جدول رده بندی جام قهرمانان در پایان روز نخست از این قرار است:
1-آمریکا/ یک بازی/ 3 امتیاز
2- برزیل/یک بازی/ 3 امتیاز
3- ایران/یک بازی/ 2 امتیاز
4- ایتالیا/یک بازی/ یک امتیاز
5-فرانسه/یک بازی/ بدون امتیاز
6-ژاپن/یک بازی/ بدون امتیاز
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی.**9144**1368
خبرنگار:سعید قهرمانی** انتشار: خیراله شفیعی

نظر شما