شناسهٔ خبر: 21226001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین عازم چین می شود

ملی‌پوشان تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولین برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، عازم چین می‌شوند

صاحب‌خبر -

رقابت‌های تنیس روی میز معلولین قهرمانی آسیا، از ۴ تا ۸ شهریور ماه به میزبانی چین و در شهر پکن برگزار می‌شود که تیم ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و ۷ ورزشکار در بخش مردان عازم این مسابقات خواهد شد.

آمنه حاج حسینی به عنوان مربی بانوان و شهریار نامور به عنوان مربی مردان در این مسابقات با ملی‌پوشان همراه هستند. تیم ایران شامگاه سه‌شنبه، ۳۱ شهریور ماه به سرپرستی عزت اله پرنیان، عازم چین خواهد شد. تیم ملی پس از ورود به چین، از شنبه، ۴ شهریور ماه مسابقات خود را آغاز می‌کند و این رقابت‌ها تا ۸ شهریور ماه در جریان خواهد بود.

حسن جانفشان، مهدی رضاپور، علی خوبی‌زاده، حمیدرضا شیخ‌زاده، مهدی معصومی، جواد فولادی، مهدی رضازاده، نرگس خزایی، فروغ بختیاری و الهام چزانی، ملی‌پوشان اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

زهرا میربابایی نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: بهترین‌های جهان در تنیس روی میز از آسیا هستند و با حریفان قدری در این مسابقات روبرو هستیم. کشورهایی نظیر چین، کره، تایلند، هنگ کنگ، قزاقستان، چین تایپه، ژاپن و اندونزی در این مسابقات شرکت دارند و مهم‌ترین حریفان ما از کشورهای چین، کره، تایلند و هند هستند.

وی افزود: برای این اعزام ۲ اردو برگزار شد و ملی‌پوشان در شرایط خوبی قرار دارند. البته در بخش بانوان، به غیر از ایام برگزاری تمرینات در اردوی تیم ملی، ورزشکاران زیر نظر حاج حسینی هر روز تمرینات خود را برگزار می‌کردند که این رویه ۳ ماه ادامه داشت. مسابقات قهرمانی آسیا از سطح خوبی برخوردار و دارای رنک ۴۰ هست و امیدوارم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

* میربابایی برای قضاوت عازم چین می‌شود

زهرا میربابایی، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین نیز با دعوت فدراسیون جهانی برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی آسیا همراه با کاروان اعزامی کشورمان به این مسابقات، راهی چین می‌شود.

نظر شما