شناسهٔ خبر: 21006637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری طرح طلایه داران فردا با حضور ۲۰ هزار دانش آموز در ۲۷۰ شهر

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه سراسر کشور در طرح طلایه داران فردا حضور دارند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: این طرح به منظور هویت بخشی به اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تحت عنوان دوره‌های آموزشی - تربیتی - تشکیلاتی طلایه داران فردا در ۳۱ استان و ۲۷۰ شهر کشور در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: طرح طلایه داران فردا ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه به صورت کوتاه مدت ویژه دختران و پسران تا پایان شهریورماه جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: دانش آموزانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند ضمن آمادگی لازم برای سال تحصیلی جدید راه‌های اداره موفق انجمن‌های اسلامی را نیز فرا می‌گیرند.

وی افزود: طرح طلایه داران فردا در سه محور معرفتی - معنوی، مهارتی - تشکیلاتی و علمی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

دبیر کل انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان در طرح طلایه داران فردا علاوه بر کسب معرفت‌های توحیدی از قبیل: امامت، معاد و مهدویت مهارت‌های لازم را در انجمن داری و ارتباط با همسالان خود فرا می‌گیرند.

علامتی با اشاره به دوره‌های مهارت آموزی اظهار داشت: این دوره‌ها در سراسر کشور برای حدود ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این دوره‌ها به منظور عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحقق شعار سال با همکاری مراکز فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور درحال برگزاری است.

وی بیان کرد: به افرادی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند گواهینامه‌های بین المللی داده می‌شود.

انتهای پیام /پ

 

برگزاری طرح طلایه داران فردا با حضوردانش آموز همه مقاطع تحصیلی

نظر شما