شناسهٔ خبر: 21007146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری طرح طلایه داران فردا با حضور 20 هزار دانش آموز در 270 شهر

زاهدان - ایرنا - دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: 20 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه سراسر کشور در طرح طلایه داران فردا حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حامد علامتی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: این طرح به منظور هویت بخشی به اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان تحت عنوان دوره های آموزشی - تربیتی - تشکیلاتی طلایه داران فردا در 31 استان و 270 شهر کشور در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: طرح طلایه داران فردا ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه به صورت کوتاه مدت ویژه دختران و پسران تا پایان شهریورماه جاری ادامه دارد.
وی بیان کرد: دانش آموزانی که در این دوره ها شرکت می کنند ضمن آمادگی لازم برای سال تحصیلی جدید راههای اداره موفق انجمن های اسلامی را نیز فرا می گیرند.
وی افزود: طرح طلایه داران فردا در سه محور معرفتی - معنوی، مهارتی - تشکیلاتی و علمی در سراسر کشور در حال برگزاری است.
دبیر کل انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان در طرح طلایه داران فردا علاوه بر کسب معرفت های توحیدی از قبیل امامت، معاد و مهدویت مهارت های لازم را در انجمن داری و ارتباط با همسالان خود فرا می گیرند.
علامتی با اشاره به دوره های مهارت آموزی اظهار داشت: این دوره ها در سراسر کشور برای حدود 20 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: این دوره ها به منظور عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحقق شعار سال با همکاری مراکز فنی و حرفه ای در سراسر کشور درحال برگزاری است.
وی بیان کرد: به افرادی که در این دوره ها شرکت می کنند گواهینامه های بین المللی داده می شود.
3213**6081خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*

نظر شما