شناسهٔ خبر: 21004208 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

سازمان هواپیمایی: پرواز ادامه دارد

سخنگوی سازمان هواپیمایی از پایان وقفه در پروازهای داخلی خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد مشکل ایجاد شده در برنامه پروازها رفع شده و فعالیت های هواپیمایی طبق روال عادی انجام می شود.
رضا جعفرزاده با تاکید بر اینکه خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر"توقف تمامی پروازها" صحت نداشت، تصریح کرد: به دلیل مسائل فنی به روز رسانی سامانه مرکز کنترل پروازها انجام برخی از پروازهای داخلی با تاخیری کوتاه مواجه شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: این مشکل تا پیش از ساعت 16 بطور کامل رفع شد، ضمن اینکه موضوع تاخیر نیز توسط شرکت ها به مسافران اطلاع رسانی شده بود.
جعفرزاده درپاسخ به این سوال که حداکثر نیم ساعت قبل مسافران یک پرواز از تداوم تاخیر گله کرده اند، گفت: این موضوع را پیگیری کردیم و مشخص شد که مربوط به یکی از پروازهای شرکتی بوده و پس از انجام مرحله بوردینگ پرواز کرده است.
 
سخنگوی سازمان هواپیمایی بعد از ظهر امروز علت وقفه در پروازها را مشکل به روز رسانی سامانه اعلام کرد و گفت: مشکلی که در اثر به روز رسانی سیستم مرکز کنترل پروازها ایجاد شد، باعث وقفه کوتاهی در آغاز پروازها شده که بزودی رفع می شود. 
 
روابط عمومی مرکز کنترل فضای کشور نیز علت وقفه را بروز نقص فنی درسیستم برق مرکز کنترل فضای کشور اعلام کرده و افزوده بود که به دلیل این مشکل به مدت 15 دقیقه پروازها متوقف شده بود.

نظر شما