شناسهٔ خبر: 20950372 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۹ مرداد

16 وزیر پیشنهادی رای آوردند؛ مهره‌های زیاد منصوریان را دچار سرگیجه کرده است! و شورای شهر شورای شهرداری نباشد؛ از جمله پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

صاحب‌خبر -

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌یکشنبه، 29مرداد) در قسمت پایین قابل مشاهده است:

 

مجلس برای روحانی سنگ تمام گذاشت/ بیطرف افتاد/ امیر حاتمی بالاترین رأی دولت دوازدهم+نتایج آرا

مجلس شورای اسلامی پس از 5 روز بحث و بررسی برنامه وزیران پیشنهادی، امروز برای وزیران رأی‌گیری کرد و سرانجام کابینه دوازدهم با رأی اعتماد نمایندگان مجلس به 16 وزیر تشکیل شد.

 

از بسته شدن پرونده متروی تهران تا تراکم‌فروشی فله‌ای در دهه 70/ کسانی که خودشان مسؤول تراکم‌فروشی هستند حرف غیرقانونی نگویند/ شورای شهر شورای شهرداری نباشد

شهردار تهران با بیان اینکه توان حل مشکل آلودگی هوای تهران را داشتیم ولی دولتی‌ها مسؤولیت این کار را به شهرداری تهران واگذار نکردند، گفت: پرونده ساخت متروی تهران بسته شد.

 

عنایتی: داشتن مهره‌های زیاد منصوریان را دچار سرگیجه کرده است!/ بعضی‌ها به حق انتقاد می‌کنند اما با یک برد همه چیز عوض می‌شود

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: داشتن مهره‌های زیاد منصوریان را دچار سرگیجه کرده و به نظرم ترکیب استقلال نباید این همه تغییر کند.

 

مرفاوی: آقای‌ منصوریان برادر عزیزم! در زمین حرفت را بزن؛ ما هم از تو حمایت می‌کنیم/ دوره «بزن‌بزن» و دیکتاتوری روی سکوها تمام شده

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: آقای منصوریان، برادر عزیزم در مصاحبه‌هایت پخته‌تر عمل کن؛ ما هم از تو حمایت می‌کنیم.

 

16 وزیر پیشنهادی رای آوردند/ امیر حاتمی بالاترین رای دولت دوازدهم/ «بیطرف» به پاستور راه نیافت

پس از شمارش آراء نمایندگان مشخص شد که «امیر حاتمی» وزیر پیشنهادی وزارت دفاع بالاترین رای دولت دوازدهم را از سوی نمایندگان کسب کرده و تنها «حبیب‌االله بیطرف» وزیر پیشنهادی نیرو از راهیابی به کابینه باز مانده است.

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ز

نظر شما