شناسهٔ خبر: 20938505 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادامه پیشروی ارتش سوریه در القلمون

یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای مقاومت برخی ارتفاعات و تپه ها در منطقه القلمون غربی در حومه دمشق را تحت کنترل خود درآوردند

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صدا و سیما ؛  به نقل خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا) از دمشق ، یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای مقاومت برخی ارتفاعات و تپه ها در منطقه القلمون غربی در حومه دمشق را تحت کنترل خود درآوردند .
 خبرنگار سانا مستقر در منطقه القلمون غربی اعلام کرد یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای مقاومت  با پیشروی در اطراف مناطق قاره و الجراجیر در القلمون غربی خسارات و تلفات سنگینی بر تروریست های تکفیری داعش وارد کردند .
خبرنگار سانا افزود یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای مقاومت در عملیاتی گسترده از چند جبهه به مواضع عناصر داعش در اطراف الجراجیر و قاره حمله کردند و توانستند تعدادی از تپه ها و بخشی های از ارتفاعات این مناطق را تحت کنترل خود درآورند .
بر اساس گزارش خبرنگار سانا مستقر در القلمون غربی ، یگان های ارتش و همپیمانان آن موفق شدند شماری از تروریست ها را به هلاکت برسانند و یا زخمی کنند و تعدادی از مواضع و استحکامات نظامی آنان را هم منهدم کردند .
در این گزارش آمده است  پیشروی یگان های ارتش سوریه و مقاومت  به طرف مناطق العرقوب و رابیه النحاش در القلمون غربی ادامه دارد .
خبرنگار سانا افزود با ادامه پیشروی گسترده یگان های ارتش  و مقاومت  در حومه القلمون غربی ، شماری از تروریست ها خود را تسلیم این نیروها در گذرگاه الزمرانی کردند .
یگان های ارتش سوریه همچنین استحکامات و تجمعات عناصر داعش را در ارتفاعات قرنه الشلوبی ،گذرگاه فیخا ، گذرگاه مرطبیا  و منطقه الزمرانی واقع اطراف مناطق قاره و الجراجیر  منهدم کردند .

نظر شما