شناسهٔ خبر: 20929547 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آذری جهرمی تمام شایعات مطرح‌شده درباره خود را دروغ خواند

وزیر پیشنهادی ارتباطات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به شایعات و ادعاهایی که در خصوص وی مطرح شده بود واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون امور مجلس رییس جمهوری هفدهم مردادماه نام 17 وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

پس از معرفی محمدجواد آذری جهرمی معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از سوی رئیس جمهور، شایعات و ادعاهایی در خصوص وی مطرح شد که امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تمامی آنها را تکذیب کرد.

آذری جهرمی با 36 سال سن، دارای 10 سال تجربه در مناصب اجرایی است.وی سابقه یک دوره تصدی مدیرکلی امنیت سیستم های ارتباطی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران دارد، به مدت 2 سال عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل (95-1393) بود و اکنون معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران است.

آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"این قدر در این چند روز محتوای دروغ علیه من تولید شده که فکر می کنم اگر عمر پیر‌ترین عضو کابینه را هم داشتم نمی‌توانستم این کار‌ها را انجام دهم. متاسفانه ماشین دروغ سازی علیه من وقتی شروع شد که فرصت دفاع من پایان یافته بود. فقط می‌توانم بگویم همه اش دروغ است."

انتهای پیام/

واکنش وزیر پیشنهادی ارتباطات به برخی شائبه‌ها

نظر شما