شناسهٔ خبر: 20913163 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

ویترین ایران

صاحب‌خبر -

اطلاعیه جدید برای سپرده‎گذاران «افضل توس»
تسنیم|  بانک آینده اعلام کرد که نمایندگان این بانک در تمام شعب تعاونی اعتبار افضل توس، به‌طور تمام‌وقت پاسخگوی سؤالات، ابهامات و دریافت نظرات سپرده‌گذاران این تعاونی خواهند بود. براساس ابلاغ بانک مرکزی و مصوبه 17مرداد شورای پول و اعتبار، مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی پیش‌گفته، به بانک آینده واگذار شده است. در این راستا، اطلاعات و مستندات اولیه جمع‌آوری شده و پس از هماهنگی‌های لازم با بانک مرکزی و مرجع قضائی، امر انتقال سپرده‌های سپرده‌گذاران، طبق برنامه زمان‌بندی، انجام خواهد شد. برنامه زمان‌بندی، وفق هماهنگی‌های مذکور، در اسرع وقت اعلام می‌شود. ضمناً، مرکز ارتباط بانک آینده به شماره تماس 27663200-021 در تمام مدت
شبانه روز، پاسخگوی سپرده‌گذاران گرامی تعاونی اعتبار افضل توس است.

ورود ۶ فروند ایرباس ۳۲۰ به ناوگان کیش‌ایر
فارس| محمدتقی جدیدی مدیرعامل کیش‌ایر با اشاره به خرید و ورود ۶ فروند ایرباس خانواده ۳۲۰ به ناوگان کیش‌ایر تا پایان سال، از انعقاد تفاهمنامه با بویینگ برای خرید ۱۰فروند بویینگ MAX خبر داد. به‌گفته او، این هواپیما قادر است مسیرهای 5 تا 6ساعته را به راحتی طی کند. کاپیتان جدیدی با بیان این‌که برای خرید این هواپیماها جذب فاینانسر انجام خواهد شد، افزود: برای شرکت‌های هواپیمایی‌ از نظر بازرگانی، خرید هواپیمای‌ نو به صورت نقد، صرفه اقتصادی ندارد، چون هر بویینگ مکس حدود 60 تا 70‌میلیون دلار قیمت دارد و اگر روزانه 8 پرواز هم داشته باشد، از نظر بازگشت سرمایه، توجیه مالی نخواهد داشت.

تولید زیرپله‌ای فیلتر هوای خودرو
تسنیم|  داود سعادتی نژاد رئیس اتحادیه لاستیک، روغن و فیلتر نسبت به تولید خانگی و زیرپله‌ای فیلتر هوای بی‎کیفیت هشدار و از پرکردن قوطی‌های برندهای معروف با روغن‌های تصفیه دوم در حاشیه شهر‌ها خبر داد. او با اشاره به تقلبی و بی‌کیفیت بودن 40 تا 45‌درصد فیلترهوای موجود در بازار افزود: مواد اولیه وارداتی این کالا نیز بی‌کیفیت است که بخشی از این مواد در منازل و تولیدی‌های غیراستاندارد تبدیل به فیلتر می‌شود.

تبعید یک بانک به تابلوی «ج» فرابورس
تسنیم|  شرکت فرابورس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بانک شهر و ۱۰ شرکت دیگر به دلیل عدم‌اظهارنظر درخصوص صورت‌های مالی حسابرسی شده آنها در سامانه کدال به تابلوی «پایه ج» منتقل می‌شوند. براساس این گزارش؛ بانک شهر و شرکت‌های پتروشیمی اصفهان، پیام، تولی پرس، کف، سموم علف کش، آینده سازان بهشت پارس، بسته بندی مشهد، سرمایه‌گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان، کارتن مشهد و تجهیزات سدید از بازار پایه ب به بازار پایه ج منتقل شدند.

نظر شما