شناسهٔ خبر: 20837 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

همزمان با اوج گرفتن گراني ها از سوي احمدي نژاد مطرح شد:

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

جلسه بودجه تدوین منابع و مصارف سرمایه‌ای 
در امور مهاباد برگزار شد

گروه شهرستان‌ها: جلسه بودجه تدوین منابع و مصارف  سرمایه‌ای در امور مهاباد برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومي امور آب و فاضلاب مهاباد: در مورخ 5/10/96 جلسه مربوط به تدوين منابع و مصارف سرمايه‌اي بودجه سال 1397 باحضور مهندس اکبری رئیس هیات مدیره و مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان‌غربي و مهندس شمچي معاونت بهره‌برداري شرکت و مهندس خوش سيرت معاونت خدمات مشتركين و مديران امورهاي تكاب، شاهين دژ، مياندوآب، بوكان و مهاباد به ميزباني امور آب و فاضلاب مهاباد برگزار گرديد. در اين جلسه به بررسي و اتخاذ تصميم درخصوص بودجه سال97 پرداخته شد. و همچنين مسائل مربوط به بودجه مطرح و بودجه امورهاي مذكور مورد بررسي قرار گرفت.

افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی 
صنایع‌غذایی در گلستان

گروه شهرستان‌ها: بهرام الوارزندی: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و نخستین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته‌بندی گلستان خبر داد.  حجت‌الله خلیل‌زاده اظهارداشت: در این نمایشگاه که در ۶ هزار متر مربع طراحی شده ۵۷ شرکت تولیدکننده صنایع‌غذایی از ۸ استان گلستان، مازندران، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، سمنان، تهران، مرکزی و اصفهان حضور دارند. وی خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها محصولات تولیدی خود را در زمینه‌های بهداشتی، شوینده، چاپ و بسته بندی، یخچال‌های صنعتی، تجهیزات روغن‌کشی و بسته‌بندی روغن‌های گیاهی، فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی، روغن‌های روانکار و حل شونده و انواع نوارچسب،نوشیدنی‌ها، فرآورده‌های لبنی، صنایع لبنی، محصولات کنسروی، دستگاه‌های تصفیه آب، نان،شیرینی و ماشین‌آلات اتوماتیک نان صنعتی، محصولات باغی، زراعی و آبزیان را به معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد:قرار است ۲ هیئت تجاری از کشور آذربایجان و افغانستان در طول برپایی نمایشگاه صنایع غذایی از آن بازدید کنند. وی افزود: این شرکت باتوجه به شناخت از مزیت‌های نسبی صنعت استان و در راستای سیاست‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حمایت و توسعه صنایع کوچک با هدف معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و همچنین آشنایی با الگوه‌های موفق جهانی، انتقال دانش و فناوری و زمینه‌سازی برای فعالیت کارآفرینان و سرمایه گذاران در برگزاری این نمایشگاه مشارکت داشته است.

تقدیر وزیر نیرو از مدیریت شرکت آب 
و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی

گروه شهرستان‌ها: وزیر نیرو طی لوحی از تلاش ارزشمند مدیریت و همکاران این شرکت جهت خدمات‌رسانی در ساعات اولیه رخداد زلزله کرمانشاه تقدیر نمود. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌غربی، رضا اردکانیان وزیر نیرو طی لوحی از تلاش و همت مدیریت و کارکنان شرکت آبفای آذربایجان‌غربی جهت رفع مشکلات خدمات‌رسانی در اولین ساعات حادثه زلزله کرمانشاه تقدیر نمود.  گفتنی است ضمن حضور چند تن از همکاران آبفای شهری استان در مناطق زلزله‌زده جهت امدادرسانی بالغ بر 250 میلیون ریال نقد به برای پخت غذای گرم برای زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا شد.

موفقیت شرکت گاز استان اصفهان در اخذ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ایزو2015 -9001   

گروه شهرستان‌ها: رئیس روابط عمومی‌شرکت گاز استان اصفهان از موفقیت این شرکت در اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو2015: 9۰۰1 و تمدید گواهی نامه‌های ایزو 10002،10004و10015 از شرکت توف نورد(Tuv – Nord) خبر داد. سید حسن موسوی، بابیان اینکه استاندارد بین المللی ایزو 2015: 9۰۰1 بر اساس اصول مدیریت کیفیت تدوین گردیده و در حال حاضر آخرین ویرایش الزامات سیستم‌های مدیریت کیفیت می‌باشد گفت: این استاندارد بر روی اصولی همچون تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، رویکرد فرآیندی، بهبود، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد و مدیریت ارتباطات تاکید دارد. وی،با اشاره به استقرار استاندارد ایزو 9001:2008 در این شرکتطی سال‌های گذشته، تصریح کرد: شرکت گاز استان اصفهان با اعتقاد به ارتقای سطح کیفی فعالیت‌ها، حفظ و صیانت از محیط زیست و سرمایه‌های انسانی و همچنین تعهد به رعایت حقوق تمامی‌ذی نفعان می‌کوشد تا با ایجاد یک سازمان متعالی و یادگیرنده با تلاش تمامی‌کارکنان خود در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت ملی گاز ایران حرکت نماید. موسوی گفت: یکی از عناصرکلیدی موفقیت سازمانی رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات و محصولات آن دانست و افزود: اندازه‌گیری و پایش رضایت مشتری اجتناب ناپذیر است چرا که نتایج حاصل از این ارزیابی می‌تواند به شناسایی فرصت‌های بهبود در راهبردها، محصولات و فرآیندهای سازمان منجر شود.

افزایش ظرفیت پست 132 کیلو ولت دهدشت 
در آینده نزدیک‏

گروه شهرستانها: مجری طرح‌های مدیریت پست معاونت طرح‌های توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ظرفیت پست 132 کیلو ولت دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد با نصب یک ترانس جدید ( T3 ) افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی‌شرکت سهامی‌برق منطقه‌ای خوزستان، علیرضا مهرعلی نجفی‌زاده در گفتگو با خبرنگار این شرکت اظهارکرد: هدف از انجام این پروژه افزایش پایداری شبکه، ایجاد ظرفیت مناسب، کاهش خاموشی مشترکان خانگی و صنایع در نواحی تحت پوشش است. وی ادامه داد: این پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در ابتدای بهمن ماه سال گذشته توسط متخصصان داخلی شروع و در فروردین 97 به پایان می‌رسد.

‏ مرمت و نوسازی ساختمان‌های قدیمی 
و فرسوده پُست‌های برق ناحیه جنوب 
برق منطقه‌ای خوزستان در حال انجام است‏


گروه شهرستان‌ها: مدیر امور بهره‌برداری ناحیه جنوب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت‌: عملیات ساختمانی و بهینه سازی اتاق فرمان جدید پست برق پاسارگاد باموفقیت به انجام رسیده و بهینه‌سازی ساختمان‌های قدیمی و فرسوده دیگر ناحیه نیز در دست اقدام است. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، رضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار این شرکت بیان کرد : پست برق قدیمی آبادان با 50 سال قدمت نیاز به نوسازی و مرمت و افزودن قسمت‌های ساختمانی جدید برای کارایی بهتر داشت، به همین جهت توسط امور بهینه‌سازی معاونت انتقال نیرو و نظارت و برنامه‌ریزی امور بهره‌برداری ناحیه جنوب، کار مرمت و نوسازی این پست و احداث قسمت‌های ساختمانی جدید به آن در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ساختمان جدید طی مدت 75 روز بدون اعمال خاموشی به مشترکین و تجهیزات منصوبه و با ضریب ایمنی بالا با امکانات مناسب شامل سرویس بهداشتی ،آشپزخانه و حمام روشنایی مناسب انجام گردیده و مورد بهره برداری قرارگرفت. مدیر امور بهره‌برداری ناحیه جنوب شرکت برق منطقه‌‌ای خوزستان اضافه کرد: همچنین در راستای بهینه‌سازی ساختمان‌های قدیمی و فرسوده پُست‌های برق ناحیه جنوب؛ مرمت و بازسازی اتاق‌های فرمان و محوطه پُست‌های برق، دارخوین و پتروشیمی قدیم آبادان طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در دست اقدام است.
 

نظر شما