شناسهٔ خبر: 20550026 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

خرید بیش از 26 میلیارد ریال کتاب در هیأت انتخاب و خرید کتاب

تعداد 119 هزار و 800 نسخه کتاب به ارزش بیش از 26 میلیارد ریال در جلسه‌های 575 و 576 هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مجموعِ پانصد و هفتاد و پنجمین و پانصد و هفتاد و ششمین جلسه‌های هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خرید تعداد 812 عنوان و 119 هزار و 800 نسخه به مبلغ 26 میلیارد و 422 میلیون و 650 هزار ریال به تصویب رسیده است.  
 
عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب بارگذاری شده است.
 
 مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:
 
 الف) ناشران بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبه‌روی شهاب خودرو، خیابان نخ‌زرین، خیابان شهید جلال، روبه‌روی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید) تلفن ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩  مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥) مدارک زیر را به مسئول ذیربط تحویل دهند
 
١- رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مال)
 
٢- کپی پروانه نشر معتبر (در زمان دریافت حواله، پروانه نشر حداقل تا ٢ ماه آینده دارای اعتبار باشد) کپی کارت ملی و کپی شناسنامه ناشر
 
٣- فاکتور فروش رسمی سربرگ ناشر
 
٤- اعلام شماره حساب در یکی از بانک‌های ملی به نام صاحب پروانه نشر
 
٥- ارائه تصویر کد اقتصادی (سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات)
 
ب) ناشرانی که بخشی از مصوبات‌شان جزء انتخاب‌های کانون فرهنگی مساجد است، پیش از مراجعه به انبار عمومی، برای تحویل عناوین مربوطه، به انبار این نهاد واقع در جاده مخصوص کرج، تهرانسر، بلوار گلها، مجتمع سازمان نهضت سوادآموزی، انبار مرکزی ستاد اقامه نماز (آقای بی‌پروا) تلفن ٤٤٥١٩٢٣٢ و ١٤٧٤٤٠١-٠٩١٢ مراجعه کنند.
 
 ج) ناشران هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.
 
 د) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری ـ مالی  معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.
 
 ه) برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های زیر تماس گرفته شود
 
١- دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسه‌ها                ٣٨٥١٣٠٤٩  
٢- دفتر تنظیم حواله خرید کتاب                           ٣٨٥١٢٨٥٠
٣- دفتر امور مالی                                              ٣٨٥١٢٩٩٤   
 

نظر شما