شناسهٔ خبر: 19610451 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

حواله‌های خرید کتاب از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب تهران صادر شد

هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از صادر شدن حواله‌های خرید کتاب از ناشران شرکت‌کننده در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای حواله‌های خرید کتاب از ناشران خصوصی شرکت‌کننده در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران را اعلام کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع تمام ناشران داخلی خصوصی شرکت‌کننده در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که نام انتشارات‌شان در فهرست زير آمده است، می‌رساند از تاریخ يكشنبه (7 خرداد) تا پایان روز چهارشنبه  (17 خرداد) از ساعت 9 تا 14 برای دریافت حواله خرید نمایشگاهی کتاب‌هایشان به دبیرخانه هیأت انتخاب و خرید کتاب (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساختمان مرکزی، طبقه سوم، اتاق 344) مراجعه فرمایند. در این‌باره، توجه به نکات زیر ضروری است:
 
1- ناشران یا نمایندگان‌شان هنگام دریافت حواله حتما نسبت به صحت اطلاعات مندرج در حواله اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد نادرست، مراتب را به اطلاع برسانند، در غیر این صورت بعد از تحویل حواله، امکان تجدید صدور آن میسر نخواهد بود.
 
2- ناشران خصوصی‌ای که هزینه اجاره غرفه پرداخت کرده‌اند و به دلیل تأخیر در حضور در نمایشگاه و ... نامشان در فهرست ذکر نشده است، در مهلت یادشده به اتاق 237 (طبقه دوم ساختمان مرکزی) مراجعه فرمایند و یک نسخه از صورتحساب نهایی مبلغ غرفه را در اختیار قرار دهند.
 
3- برای سهولت در مراجعات ناشران استان‌های غیر از تهران، نماینده ناشران استان که معرفی‌نامه از طرف اتحادیه نشر و یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن استان داشته باشد، می‌تواند برای دریافت حواله‌ها و سایر موارد مربوط، مراجعه کند.»
 
فهرست حواله‌های صادر شده در لینک  http://mof.farhang.gov.ir/ershad_content/media/image/2017/05/469920_orig.pdf قابل مشاهده است. 

نظر شما