شناسهٔ خبر: 20533304 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم

تازه‌ترین اخبار حوادث سوم مرداد ۹۶ ایران را در صفحه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید.

صاحب‌خبر -
- سرقت
دستگیری سارقان اشیای عتیقه در سراب+عکس

- تصادف
تصادف در جاده چمخاله – لنگرود
برخورد 6 خودرو در جاده رودبار – منجیل
2 کشته در حوادث رانندگی جاده های خراسان جنوبی
دو کشته در واژگونی خودرو در شبستر

- درگیری
درگیری ۲۱ نفره با اسلحه شکاری و چماق به خاطر اختلاف ملکی

- مرگ
جان باختن بانوی قهرمان دوچرخه‌سوار کشورمان در حادثه رانندگی
کشف جسد جوان محمودآبادی در خودرو
جسد سوخته دختر ۳ ساله پیرانشهری در تنور منزل همسایه کشف شد

-امداد و نجات
نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال اصلی سبلان+عکس

-کلاهبرداری
اعتراف به کلاهبرداری
دستگیری کلاهبردار 756 میلیون ریالی در ساری

-آتش
آتش گرفتن خودرو


- سرقت
دستگیری سارقان اشیای عتیقه در سراب+عکس
دو سارق که به مغازه یک عتیقه فروشی در بازار قدیمی سراب دستبرد زده بودند با هوشیاری ماموران پلیس این شهرستان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سراب گفت : سارقان پس از سرقت ، اموال مسروقه را در کیسه های 10 کیلویی برنج به منزل خود انتقال داده و قصد سفر به شهر سرعین را داشتند که در دام پلیس افتادند .
سرهنگ فارسی، ارزش اموال مسروقه را بیش از 3 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : بیشتر اموال مسروقه اشیای عتقیه و قدیمی شامل انواع بدلیجات ، انگشتر ، سکه ، ظروف با ارزش و گران قیمت است.
وی با بیان این که این سارقان 32 و 20 ساله هستند افزود : دستگیر شدگان افرادی حرفه ای و دارای پرونده متعدد کیفری هستند که پرونده انتظامی آنها پس از تکمیل ، به مراجع قضایی تحویل داده شد.
از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم

- تصادف
تصادف در جاده چمخاله – لنگرود
از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچالدور زدن در محل ممنوع ، علت این سانحه اعلام شد.
در برخورد پیکان وانت با 206 در جاده چمخاله – لنگرود یک کشته بر جای گذاشت.
رئیس پلیس راه گیلان   امروز گفت : در برخورد پیکان وانت با 206 در جاده چمخاله – لنگرود ، سرنشین پژو 206 که زنی 85 ساله بود در دم جان باخت.
سرهنگ محمد پور افزود : هفت نفر دیگر از سرنشینان 2 خودروی سواری در این تصادف رانندگی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
وی گفت :  راننده پیکان وانت به علت دور زدن در محل ممنوع مقصر این حادثه رانندگی شناخته شد.

برخورد 6 خودرو در جاده رودبار – منجیل
از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچالاین تصادف به دلیل تغییر مسیر ناگهانی یک کامیون رخ داد.
در برخورد 6 خودرو در جاده رودبار – منجیل یک نفر کشته شد.
رئیس پلیس راه گیلان گفت : در برخورد 2 کامیون ، 2 سواری پراید ، یک سواری پژو 405 و یک سواری پیکان با یکدیگر در جاده رودبار – منجیل راننده یکی از کامیون ها در دم جان باخت.
سرهنگ حسین محمدپور افزود : راننده سواری پژو 405 هم مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
وی اعلام کرد : راننده یکی از کامیون ها به علت تغییر مسیر ناگهانی مقصر این حادثه رانندگی شناخته شد.

2 کشته در حوادث رانندگی جاده های خراسان جنوبی
رئیس پلیس راه استان گفت: حادثه نخست که ساعت 20:30 دیشب درکیلومتر 12 2 کشته در حوادث رانندگی محورهای خراسان جنوبیمحور سربیشه – بیرجند رخ داد عابر پیاده ای که قصد طی کردن عرض جاده از مجتمع رفاهی امام رضا به پارکینگ مقابل را داشت، با یک دستگاه پراید برخورد کرد.
دو حادثه رانندگی در جاده های خراسان جنوبی دیشب ، 2 کشته برجا گذاشت.
سرهنگ رضایی افزود: در این حادثه عابرپیاده که خانم 66 ساله ای بود در دم جان باخت.
وی علت این حادثه را بی احتیاطی راننده و نبود روشنایی مناسب اعلام کرد و گفت: پارسال هم در حادثه ای مشابه در این نقطه، یک عابر پیاده جان باخت. 
رئیس پلیس راه استان افزود: در حادثه دیگر ساعت 21 دیشب در محور زهان – قهستان یک دستگاه خودروی پراید در پیچ جاده واژگون شد که در اثر آن خانم 70 ساله که سرنشین خودرو بود، کشته شد. 
علت این حادثه در دست بررسی است.
سرهنگ رضایی با اشاره به افزایش تصادفات در مردادماه در سالهای گذشته، از رانندگان خواست برای کاهش این حوادث در مرداد امسال، با احتیاط بیشتری برانند و به ویژه از تخطی از سرعت مطمئنه، بی توجهی به جلو و انحراف به چپ بپرهیزند. 

دو کشته در واژگونی خودرو در شبستر
از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچالواژگونی پیکان در محور صوفیان – شبستر دو کشته بر جای گذاشت.
در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ ناموران رییس پلیس راه آذربایجان شرقی علت این حادثه را بی توجهی راننده به جلو و خواب آلودگی وی اعلام کرد.

- درگیری
درگیری ۲۱ نفره با اسلحه شکاری و چماق به خاطر اختلاف ملکی
اهالی خیابان رسالت مشهد دیشب شاهد درگیری خیابانی ۲۱ نفره بودند که با اسلحه شکاری و چوب و چماق به جان هم دیگر افتاده بودند.
در این درگیری سه تن از طرفین نزاع به وسیله اسلحه شکاری و یک نفر نیز به خاطر اصابت ضربه چاقو مجروح شده بودند که به بیمارستان انتقال یافتند.
۵ تن از عاملان اصلی درگیری خیابانی را دستگیر و دو دستگاه خودروی آنان توقیف شد.

- مرگ
جان باختن بانوی قهرمان دوچرخه‌سوار کشورمان در حادثه رانندگی
از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچالقهرمان ارزنده دوچرخه‌سواری کشورمان زینب ساسانیان بامداد امروز در سانحه رانندگی جان باخت.
رییس پلیس راهور استان اردبیل  گفت:  بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو با درخت در خیابان دانشگاه اردبیل متاسفانه دو نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند که زینب ساسانیان  یکی از ورزشکاران اردبیلی بنام دوچرخه‌سواری کشورمان یکی از این جان باختگان بود.
سرهنگ آقا محمدیان افزود: خودرو ساعت 2 بامداد هنگام بازگشت از مراسم عروسی به علت سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه دچار حادثه شد و راننده و خانم ساسانیان در محل حادثه جان باختند و دو مصدوم حادثه به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.
زینب ساسانیان  از بانوان عضو  تیم ملی دوچرخه سواری بود که مدال برنز مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور را در کارنامه خود دارد و در مسابقات 2017 قهرمانی آسیا همراه تیم ملی بود.

کشف جسد جوان محمودآبادی در خودرو
از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچالفرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف جنازه جوان محمودآبادی داخل خودروی پراید خبر داد.
سرهنگ زمان الله شالیکار گفت: شامگاه دیروز دوشنبه دوم مرداد پس از تماس مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر کشف جنازه جوانی داخل خودروی پراید پارک شده در منطقه پارکینگ ساحلی شهرداری محمودآباد ماموران این یگان به محل حادثه اعزام شدند. 
وی افزود: با حضور ماموران نیروی انتظامی، اورژانس و آتش نشانی شهرستان محمودآباد با شکستن شیشه های خودرو جنازه متوفی از ماشین خارج و برای بررسی علت تامه مرگ تحویل پزشکی قانونی این شهرستان شد. 
فرمانده انتطامی شهرستان محمودآباد افزود: متوفی معین مصطفایی 28 ساله اهل و ساکن روستای خشت سر شهرستان محمودآباد بوده است.

جسد سوخته دختر ۳ ساله پیرانشهری در تنور منزل همسایه کشف شد
این دختر بچه سه ساله اهل شهرستان پیرانشهر روز گذشته گم شده بود که پس از اطلاع مردمی تلاش های برای یافتن وی آغاز شد.
پس از چند ساعت عملیات جستجو توسط مردم و نیروهای امدادی، امدادگران اورژانس جسد سوخته این کودک را از داخل تنور همسایه بیرون کشیدند و به بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر انتقال دادند. این حادثه در دست بررسی است.

-امداد و نجات
نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال اصلی سبلان+عکس
امداد گران هلال احمر مشگین شهر پس از 16ساعت تلاش بی وقفه، 2 کوهنورد تهرانی را از خطر مرگ نجات دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر گفت: مقارن ساعت22دیشب پیامی از طریق سامانه 112مبنی بر گیر افتادن دو کوهنورد در یخچال اصلی سبلان واصل شد که بلا فاصله اکیپ امداد کوهستان مشگین شهر به محل مورد نظر اعزام شدند.
شهرام ابراهیمی افزود: امداد گران توانستند پس از ساعتها تلاش در تاریکی شب وشرایط نامناسب کوهستان این دو کوهنورد را حدود ساعت 15امروز پیدا کنند.
وی گفت: هم اکنون  وضعیت عمومی این 2 کوهنورد خوب است و آنان پس از اجرای اقدامات اولیه به منطقه شابیل منتقل شدند.
از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچال+فیلم


-کلاهبرداری
اعتراف به کلاهبرداری
از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچالفرد کلاهبردار به 8 فقره کلاهبرداری به مبلغ 8 میلیارد ریال اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت : درپی وقوع یک فقره کلاهبرداری ، پلیس کرمان به این کلاهبرداری درکرمان نتیجه رسیدند که فردی با اغفال قربانیان و انجام معاملات غیر قانونی کلاهبرداری کرده است.
سرهنگ حسن پور افزود : کارآگاهان پس از مشخص شدن شگرد کلاهبردار، ماموران با انجام یک سری اقدامات موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را به همراه چهارهمدستش دستگیرکردند . 
وی گفت : در بازرسی از مخفیگاه متهمین یک قبضه سلاح کمری و تعداد 4 عدد فشنگ جنگی و تعداد ی کارت عابر بانک و سیم کارت کشف شد.
حسن پور افزود : با اطلاع رسانی های انجام شده در خصوص این کلاهبردار در سراسر کشور تعداد هشت نفر شاکی مراجعه کردند. 


با تلاش کاراگاهان؛
دستگیری کلاهبردار 756 میلیون ریالی در ساری
از کشف جسد سوخته تا نجات کوهنوردان گرفتار در یخچالفردی در پوشش یک شرکت عرضه خودرو ، پس از دریافت بهای خودرو ، به بهانه های مختلف از تحویل خودرو خودداری کرده و پس از مدتی با جمع کردن دفتر فروش شرکت متواری شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران ، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 756 میلیون ریالی که باانتشار آگهی فروش خودرو در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد. 
سرهنگ ذبیح الله پهلوانی افزود: در پی مراجعه و طرح شکایت تعدادی از مالباختگان مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی مسئول یک شرکت فروش خودرو از طریق آگهی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مالباختگان مشخص شد، فردی در پوشش یک شرکت عرضه خودرو با انجام تبلیغات و انتشار آگهی فروش خودرو در فضای مجازی با شرایط ویژه، پس از دریافت بهای خودرو به صورت نقدی و چکی و تنظیم قرارداد با مالباختگان ، به بهانه های مختلف از تحویل خودرو خودداری کرده و پس از مدتی با جمع کردن دفتر فروش شرکت متواری شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری، ماموران سرانجام فردی به نام"ج–س"را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ پهلوانی، خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و چندین فقره کلاهبرداری به ارزش 756 میلیون ریال اعتراف کرد.
متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

- آتش
آتش گرفتن یک دستگاه خودروی پراید در کوچه عباسقلی خان مشهد+فیلم  

نظر شما