شناسهٔ خبر: 20531451 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کره جنوبی از شرکای اصلی اقتصادی ایران است

سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری : همکاری تهران و سئول بسیار اهمیت دارد به ویژه آنکه کره جنوبی از شرکای اصلی اقتصادی ایران در آسیا و جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آقای محسن زاده در سمینار مشترک حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری ایران و سفارت کره‌جنوبی افزود: این نخستین سمینار حقوق مالکیت فکری است که با همت و همکاری وزارت دادگستری ایران و کره جنوبی برگزار می ‌شود.
وی ادامه داد: این سمینار در جهت آشنایی سرمایه‌گذاران کره جنوبی در ایران با قوانین مرتبط با مالکیت فکری در ایران است تا به این وسیله زمینه همکاری و سرمایه‌گذاری بیشتر و بهتر فراهم شود.
سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری گفت: با توجه به تاکید ایران بر اقتصاد مقاومتی که اقتصادی دانش‌بنیان است، این سمینار اهمیت بیشتری می‌ یابد.
وی افزود : هفته گذشته میزبان هیاتی از مدیران و متخصصان سرمایه‌گذاران کره‌جنوبی با همکاری سفارت کره جنوبی بودیم تا از تجربیات این کشور استفاده کنیم.
محسن‌زاده با بیان اینکه کره جنوبی از کشورهای موفق در حوزه حمایت از مالکیت فکری است گفت : همکاری تهران و سئول بسیار اهمیت دارد به ویژه آنکه کره جنوبی از شرکای اصلی اقتصادی ایران در آسیا و جهان است.
وی افزود : امیدواریم این سمینار پایه‌ای برای سمینارهای بیشتر و بزرگ‌تر به ویژه آموزش مالکیت فکری به ایرانیان باشد.

نظر شما