شناسهٔ خبر: 20528260 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری: آشنایی با حقوق مالکیت فکری بستر سرمایه گذاری بیشتر را فراهم می کند

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری در سمینار مشترک ایران و کره جنوبی گفت: برپایی سمینار مشترک حقوق مالکیت فکری ایران و کره جنوبی موجب آشنایی بیشتر کره جنوبی با قوانین مرتبط با مالکیت فکری ایران و به دنبال آن سرمایه گذاری و همکاری بیشتر دو کشور می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، احمدعلی محسن زاده روز سه شنبه در سمینار مشترک حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری ایران و سفارت کره جنوبی در هتل اسپیناس افزود: نخستین سمینار حقوق مالکیت فکری با همت و همکاری وزارت دادگستری ایران و کره جنوبی به منظور آشنایی سرمایه گذاران کره جنوبی در ایران با قوانین مرتبط با مالکیت فکری برگزار می‌شود.
به گفته وی، این سمینار در جهت آشنایی سرمایه گذاران کره جنوبی در ایران با قوانین مرتبط با مالکیت فکری در ایران است تا بدین وسیله زمینه همکاری و سرمایه گذاری بیشتر و بهتر فراهم شود.
سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری درباره رویکرد اقتصادی ایران اظهارکرد: با توجه به تاکید ایران بر اقتصاد مقاومتی که درحقیقت اقتصادی دانش بنیان است، این سمینار اهمیت بیشتری می یابد.
وی ادامه داد: هفته گذشته میزبان هیاتی از مدیران و متخصصان سرمایه گذاران کره جنوبی برای استفاده از تجربیات این کشور بودیم.
محسن زاده با بیان اینکه کره جنوبی از کشورهای موفق در حوزه حمایت از مالکیت فکری است، تصریح کرد: همکاری تهران و سئول، به ویژه اینکه کره جنوبی از شرکای اصلی اقتصادی ایران در آسیا و جهان است، از اهمیت خاصی برخوردار است.
سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری ابراز امیدواری کرد، این سمینار پایه ای برای سمینارهای بیشتر و بزرگتر به ویژه آموزش مالکیت فکری به ایرانیان باشد.
اجتمام**٧٣٢٩ ** 1418
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** مریم برزآبادی

انتهای پیام /*

نظر شما