شناسهٔ خبر: 20529240 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تقدیر هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی کشور از رییس مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری شبستان:هیات امنای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در اجلاس سراسری هیات امنای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور از دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به دلیل همراهی و حمایت از قانون هیات امنای دانشگاه ها تقدیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان:متن این لوح سپاس به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر علی لاریجانی
رییس محترم مجلس شورای اسلامی


با سلام و تحیت
آن‌ چه طی چهار سال گذشته در حوزه سلامت کشور روی داده است، گامی بلند و کم ‌نظیر در تاریخ این عرصه بود؛ گامی که منجر به ارائه خدماتی بی ‌بدیل به ‌ویژه در مناطق محروم شد. اقداماتی که در پرتو حمایت‌های نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی میسر و محقق گشته است.
جلوه دیگر این همدلی در تصویب مفاد برنامه ششم توسعه خود نمایی کرد و زمینه اجرا شدن بخش مهمی در سیاست‌های کلی سلامت را فراهم آورد.
طی این دوران، تلاش ، درایت و دوراندیشی جنابعالی چون همیشه نقشی ارزنده و موثر در هموار ساختن مسیر خدمت به ملت شریف ایران ایفا نمود.
اعضای هیأت امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور وظیفه می‌دانند به سهم خود، از تدبیر و همراهی آن برادر بزرگوار، به‌ ویژه در تصویب قانون هیأت امنای دانشگاه ها که در ماده یک قانون احکام دائمی برنامه های توسعه آمده، صمیمانه قدردانی کنند. قانونی که به یقین منجر به ارتقای کیفیت اداره دانشگاه‌ها، چه در حوزه آموزش و چه در عرصه خدمات خواهد شد.
با این امید که از این پس نيز بیش از پیش شاهد همکاری قوه مقننه برای ارتقای سلامت هموطنان باشیم، سربلندی و توفیق حضرتعالی را از درگاه پروردگار قادر و متعال خواستاریم.
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

 

نظر شما