شناسهٔ خبر: 20527344 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شبکه افق با «دخترانه» به استقبال دهه کرامت می‌رود

ویژه برنامه تلویزیونی «عیدانه؛ دخترانه» به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، سه شنبه شب ۳ مرداد به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شبکه افق، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، ویژه برنامه عیدانه با عنوان «دخترانه» از شبکه افق پخش می‌شود. 

این برنامه سه شنبه شب ۳ مرداد ساعت ۲۱ تا ۲۳ به صورت زنده روی آنتن می‌رود. دراین برنامه شاهد حضور میهمانانی هستیم که یا دختران امروزند یا دختران دیروز و مادران حالا؛ آن‌ها بانوان موفقی هستند که تأثیرگذاری خود را در جامعه شناخته اند و در مسیر صحیح نقشی که می‌توانند در آینده داشته باشند گام بر می‌دارند. 

سمیه سادات لوح سری که در حوزه دختران (بلوغ، تربیت و ...) کتاب هایی به رشته تحریر درآورده و فعالیت‌های پژوهشی در این زمینه داشته است هم به عنوان کارشناس در «عیدانه؛ دخترانه» حضور خواهد داشت. 

همچنین بهترین نامه‌های دختران به پدرانشان در برنامه قرائت می‌شود و به بهترین‌ها هدایایی تعلق می‌گیرد؛ مهمانان از بین نویسندگان، مترجمان، هنرمندان، حافظان قرآن کریم و همچنین خانم‌های بزرگسال به عنوان الگوهایی برای دختران امروز هم در برنامه حضور می‌یابند. 

در میان برنامه هم نامه‌های پدران به دختران، درد و دل‌های دختران با حضرت معصومه (س) در حرم مطهر ایشان، گفت: وگو با یکی از دختران خادم این حرم نورانی و ... به نمایش در می‌آید. 

الهه بهبودی تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

نظر شما