شناسهٔ خبر: 66792204 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

واکنش شاعرانه

عصر شعر شهید جمهور برگزار شد

عصر شعر شهید جمهور با حضور شاعران مقاومت و آیینی عصر دیروز در حسینیه هنر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

عصر شعر شهید جمهور برگزار شد/***///عکس افقی و سایز700باشد

دبیر عصر شعر شهید جمهور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: ما به دنبال برگزاری جلسه‌های ماهانه شعر و با وقوع حادثه تلخی که برای رئیس جمهور و همراهانشان پیش آمد موضوع برنامه را تغییر دادیم و به شعرخوانی و سرایش اشعاری متناسب پرداختیم.

آقای امین شریفی گفت: جمعی که این جا حضور دارند متشکل از تعدادی از شاعران است، چون اهالی ادب هم به دلیل کمبود زمان و حضور در مراسم تشییع در قم نتوانستند به صورت کامل در این مراسم حاضر باشند.

وی افزود: پرداختن به گفتمان انقلاب اسلامی در قالب هنر، ابراز همدردی و بیان احساسات شاعرانه به خادم الرضا از جمله محور‌ها و اهداف اصلی این برنامه بود.

عصر شعر شهید جمهور که واکنش شاعرانه گروهی از شاعران متعهد و انقلابی را منعکس می‌کرد با حضور شاعران جوان و پیشکسوت انقلابی همراه بود.

میلاد عرفان پور، محمد رضا طهماسبی و حسین خزایی محمد گلریز، علی محمد مودب، قادر طراوت پور و مرتضی آل کثیر از جمله شاعران حاضر در این مراسم بودند.

تاکنون شاعران زیادی در خصوص رئیس جمهور شهید شعر سروده اند؛ که اشعارشان در روز‌های گذشته در فضای مجازی بازتاب داشته است.

محمد مهدی سیار، علیرضا قزوه، نغمه مستشار نظامی و مصطفی محدثی خراسانی از اولین شاعرانی بودند که با انتشار خبر شهادت آیت الله رئیسی اشعارشان باز نشر شد.

نظر شما