شناسهٔ خبر: 20457502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واکنش رضوانی به مباحث مطرح‌شده در رسانه‌های خارجی

اتهامات علیه فدراسیون ایران از سوی «مسلم» بی‌اساس است/می‌خواهند توجه مردم را از مسائل واقعی دور کنند+متن نامه

ریس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: تمامی اتهامات برای فدراسیون ایران از سوی حسین المسلم ساخته شده و در وب سایت insidethegames نیز گزارش شده کاملا بی اساس و نادرست است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با ارسال یادداشتی پیرامون مباحث مطرح شده در برخی رسانه های خارجی واکنش نشان داد.

وی در این باره نوشته است: من عمیقا در مورد بحث اخیر از سوی افرادی که نزدیک به فینا و همین طور جنبش المپیک هستند، متاسفم. افرادی که مورد احترام من بودند.

وی افزود: تمایل دارم اعلام کنم تمامی اتهامات علیه فدراسیون ایران از سوی حسین المسلم ساخته شده و در وب سایت insidethegames نیز گزارش شده کاملا بی اساس و نادرست است.

رضوانی در ادامه صحبت هایش یادآور شد: ایران و هر نماینده رسمی که از طرف آن فعالیت می‌کند حق دارد هر گونه عمل قانونی را در هر کدام از دادگاه های ممکن یا هر طریقی که در ارتباط با این اتهامات دروغین وجود دارد، انتخاب کند.

رضوانی افزود: به نظر می‌رسد چنین اتهامات مطرح شده تا توجه مردم را از مسائل واقعی منحرف کند. من هیچ وقت با حسین المسلم و یا هر شخص دیگری درباره فایل صوتی و ضبط شده و یا هر چیز دیگری صحبت و یا مذاکره نکردم. علاوه بر این من سفری به ایتالیا، سوئیس و یا کشورهای دیگر در این خصوص نداشته‌ام.

وی همچنین عنوان کرد: من می‌توانم توصیه کنم آقای المسلم نام من، فدراسیون من و نام کشورم را ذکر نکند چرا که این اقدامات می‌تواند به معنای قصد داشتن در بی اعتبار کردن من، فدراسیونم و کشورم باشد.

رضوانی در پایان گفت: اعتقاد دارم انتشار این اتهامات غلط و بی اساس از لحظه ای شروع شد که نامزدی‌ام را اعلام کردم زمانی که المسلم بلافاصله مخالفتش را بدون هیچ دلیلی مطرح کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما