شناسهٔ خبر: 20408929 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امیر پوردستان:

پدافند ارتش یک یگان زنده، با نشاط و عملیاتی است

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز با شکل تازه‌ای از تهدیدها روبرو هستیم، گفت: همه ما وظیفه داریم متناسب با تهدیدها، ظرفیت دفاعی لازم را ایجاد کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در مرکز فرماندهی شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از این مرکز بازدید و از طریق ویدئو کنفرانس با فرماندهان مناطق پدافند هوایی کل کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این بازدید در جمع معاونین و فرماندهان مناطق قرارگاه پدافند هوایی اظهار کرد: امروز پدافند ارتش یک یگان زنده، با نشاط و عملیاتی است و در عرصه‌های مختلف قابلیت‌ها و صلاحیت‌های خود را نشان داده است.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: امروز با شکل تازه‌ای از تهدیدها روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته تفاوت دارد و همه ما وظیفه داریم متناسب با تهدیدها، ظرفیت دفاعی لازم را ایجاد کنیم.

امیر پوردستان افزود: با توجه به اینکه قرارگاه پدافند هوایی یک نیروی نوپاست، اما با تلاش و پشتکار کارکنانش توانسته قدم‌های بلندی متناسب با تهدیدهای روز بر دارد و بتواند به صنعت کشور در حوزه‌های مختلف کمک کرده و خدمات خوبی را ارائه کند.

وی تصریح کرد: ولایت‌مداری، تعهد، تلاش و پشتکار خستگی‌ناپذیر از شاخصه‌های موفقیت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) است.

 

نظر شما