شناسهٔ خبر: 20267892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فینال بیست و پنجمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز کشور

مسیر قهرمانی پتروشیمی بندر امام دشوارتر شد/ 2 امتیاز مانده به تکرار قهرمانی شاگردان هدایت‌الله فرهادی

دومین دیدار مرحله برگشت فینال رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور عصر امروز بین پتروشیمی بندر امام و تایدواتر بندرعباس برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری فارس خوزستان از ماهشهر، دیدار دوم مرحله برگشت فینال بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور عصر امروز از ساعت 17 در سالن اندیشه شهرک بعثت آغاز خواهد شد و پتروشیمی بندر امام و تایدواتر بندرعباس باز هم به مصاف هم خواهند رفت.

تیم پتروشیمی بندر امام هم‌اکنون 9 امتیاز دارد و برای بالا بردن جام قهرمانی نیازمند دو امتیاز دیگر است و باید به امتیاز 11 برسد، یعنی در صورتی در دیدار امروز قهرمان خواهد شد که حداقل با نتیجه چهار بر دو مقابل میهمان بندرعباسی خود به پیروزی برسد موضوعی که با توجه به سه تساوی گذشته این دو تیم در این مرحله اندکی بعید به نظر می‌رسد و به احتمال فراوان کار به بازی پنجم کشیده خواهد شد.

تایدواتر بندرعباس نیز در حال حاضر 6 امتیازی است و شانسی برای قهرمانی این تیم متصور نیست.

پتروشیمی بندر امام و تایدواتر بندر عباس در دو دیدار مرحله رفت به تساوی سه بر سه دست پیدا کرده بودند و در مصاف نخست مرحله برگشت نیز که عصر دیروز در سالن اندیشه شهرک بعثت برگزار شد این نتیجه باز هم تکرار شد تا نوار تساوی‌های این دو تیم در دیدارهای فینال ادامه پیدا کند.

در دیدار روز گذشته، شکست نیما عالمیان مقابل محمدعلی روئین‌تن و افشین نوروزی در برابر امین احمدیان دور از انتظار و تصور بود.

در صورتی که امروز هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی تیم پتروشیمی بندر امام به دست آید دیدار پنجم تکلیف قهرمانی این تیم را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

نظر شما