شناسهٔ خبر: 20271666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چهارمین فینال لیگ برتر تنیس روی میز/ پتروشیمی - تاید واتر در ایستگاه پایانی لیگ

تیم های تنیس روی میز تاید واتر بندر عباس و پتروشیمی بندر امام در سومین فینال لیگ برتر تنیس روی میز هم به تساوی رسیدند.

صاحب‌خبر -

تساوی های بی پایان تاید واتر و پتروشیمی در فینال لیگ برتر تنیس روی میزبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین  بازی  فینال مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور روز گذشته به میزبانی بندر ماهشهر پیگیری شد و این بازی هم مانند 2 فینال گذشته با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید تا بازهم چهره تیم قهرمان نامشخص بماند.

پیش از این هم دیدار 2 تیم در مرحله نخست فینال لیگ برتر تنیس روی میز کشور با 2 تساوی 3 بر 3 به پایان رسیده بود تا 2 تیم برای مشخص شدن چهره قهرمان مجبور شوند 2 بازی دیگر برگزار کنند.

تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام  پر افتخار ترین تیم تنیس روی میز باشگاهی کشور است و در 2 بازی که در مرحله مقدماتی رو در روی تاید واتر قرار گرفته بود به دو پیروزی ۴-۲ و ۵-۱ در مراحل رفت و برگشت رسیده بود تا با حریف خود فاصله ای 3 امتیازی را ایجاد کند.


تیم های  پتروشیمی بندر امام و تاید واتر بندر عباس امروز چهارمین دیدار فینال را در بندر ماهشهر برگزار می کنند. تیم میزبان یعنی پتروشیمی تاکنون 9 امتیاز کسب کرده و تیم تاید واتر هم 6 امتیاز کسب کرده است. 

 طبق مقررات لیگ برتر تنیس روی میز هر تیم بتواند در مجموع امتیازات مقدماتی و فینال یازده امتیاز کسب نماید، بر سکوی قهرمانی تکیه خواهد زد.


از این رو بازی چهارم از مراحل دوگانه فینال می تواند  با حساسیت بسیار بالایی برگزار شود، چرا که پتروشیمی برای قهرمانی به دو امتیاز دیگر نیاز دارد و این مهم را می تواند با چهار پیروزی در بازی های انفرادی و دونفره بدست آورد.


تایدواتر نیز که با نیروهای جوان و جویای نامش تا این لحظه بازی های بسیار خوبی را به ‌انجام رسانده، می بایست تمام تلاش خود را برای کشاندن سرنوشت فینال به بازی پنجم‌ به انجام رساند، ضمن اینکه این تیم جوان با فاصله سه امتیازی نسبت به پتروشیمی، کار بسیار سختی را نیز در پیش خواهد داشت.


در این مسابقه محمد علی رویین تن و امین احمدیان با پیروزی بر نیما عالمیان و افشین نوروزی کار بزرگی را به انجام رساندند.

انتهای پیام / 

ماهشهر میزبان آخرین مسابقه لیگ برتر تنیس روی میز 

نظر شما