شناسهٔ خبر: 19874317 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شمس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

۱۵ مرکز رشد دانشگاه فنی حرفه‌ای تا مهرماه راه‌اندازی می‌شود

سرپرست دانشگاه فنی‌حرفه‌ای گفت: ۱۵ مرکز رشد در شهرهای مختلف تا مهرماه را‌ه‌اندازی می‌شود که این کار با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه انجام شده است و می‌‌خواهیم در صورت امکان تعداد این مراکز را افزایش دهیم.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

ناصر شمس، سرپرست دانشگاه فنی حرفه ای در گفتوگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به راه اندازی 15 مرکز رشد این دانشگاه گفت: 15 مرکز رشد در شهرهای مختلف تا مهر ماه راه اندازی می شود که این کار با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه انجام شده است و می خواهیم در صورت امکان تعداد این مراکز را افزایش دهیم.

 

وی افزود: از برنامه های مرکز رشد می توان به توسعه کارآفرینی، فعالیت های پژوهشی، توسعه اشتغال، بهره گیری از افراد توانمند استادکارها و اجرایی سازی طرح های خوبی که می توانند تجاری سازی شوند، اشاره کرد.

 

شمس در ادامه بیان داشت: ما معتقدیم دانشجویان می توانند در این مرکز فعالیت کنند و بنا داریم تا جایی که می توانیم فارغ التحصیلان دانشگاه فنی حرفه ای را در حوزه اشتغال به کار بگیریم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مراکز تا 70 درصد دانشجویان هر مرکز مشغول کار می شوند که البته در برخی موارد تا صددرصد هم انجام می گیرد و خوشبختانه برای دانشجویان این دانشگاه اشتغال در صنعت وجود دارد و صنعت نیز از آن استقبال می کند.

نظر شما