شناسهٔ خبر: 19749481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

توجه به آموزش قرآن باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود

زنجان-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: توجه به آموزش و مفاهیم قرآنی باعث کاهش آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها در جامعه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عباسی ظهر سه شنبه در جلسه آموزش و پرورش ، به فعالیت های قرآنی در مدارس استان زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: برنامه های خوبی در بخش قرآنی در مدارس استان زنجان اجرا می شود و استقبال دانش آموزان از فعالیت های قرآنی بسیار مطلوب است. 

وی اظهار کرد: توجه به آموزش و مفاهیم قرآنی باعث کاهش آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها در جامعه می شود و طی سالجاری برنامه های قرآنی در مدارس استان زنجان توسعه می یابد و برنامه ریزی لازم برای تحقق این امر صورت گرفته  وبرنامه های خوبی در بخش قرآنی در مدارس استان زنجان اجرا می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  با بیان اینکه توجه به فعالیت های قرآنی و دینی در مدارس باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود،  گفت: طی سالجاری برنامه های قرآنی در مدارس استان زنجان توسعه می یابد و برنامه ریزی لازم برای تحقق این امر صورت گرفته است.

عباسی از وجود ۱۲ دارالقرآن آموزش و پرورش در استان زنجان خبر دادو گفت: این مرکز در بخشهای مختلف برای تمام دانش آموزان در سطح عمومی و تخصصی خدمات قرآنی ارائه می دهد.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش علاوه بر تربیت حافظان قرآنی به دنبال تربیت عاملان قرآنی است و تاکنون هم موفقیت های خوبی را داشته است و عمل به قرآن در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد و باید قرآن در جامعه رشد و توسعه پیدا کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دردولت تدبیر و امید ۱۲ دارالقرآن در استان زنجان ایجاد شده  و طی سالجاری هم افزایش می یابد.

وی به اجرای طرح مصباح الهدی اشاره کردو گفت: ین طرح و طرح امام شناسی در مدارس استان زنجان به خوبی برگزار شده است.

عاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به بحث اردوی راهیان نور اشاره کردو گفت: اعزام راهیان نور در سال ۹۴ حدود ۳هزار و ۷۵۲ مورد بود که در سال گذشته به ۵ هزار و ۵۳۶ نفر رسیده و رتبه ۴۷ را کسب کردیم.

نظر شما