شناسهٔ خبر: 1970070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث-قدیمی | لینک خبر

سرنخ جدید از یک پرونده مهم ؛

تصویر نگاری متهم احتمالی اسيدپاشی ؛ آیا این مرد کراواتی همان اسید پاش فراری است؟

مثلث آنلاین:امروز یک تصویر نگاری از مظنون این پرونده منتشر شده است.

صاحب‌خبر -
مثلث آنلاین: در تازه ترین تحول در مورد پرونده اسید پاشی امروز یک تصویر نگاری از مظنون این پرونده منتشر شده است.
این مظنون بر اساس آنچه در تصاویر منتشر شده ، کروات می زند و کت و شلوار بر تن دارد .
فرمانده ناجا در باره انتشار تصويري از متهم احتمالي اسيدپاشي گفته است: با مشخصاتي که قربانيان و يا آنهايي که در معرض تهديد قرار گرفته بودند، از متهم تصويري ترسيم و تصوير نگاري کرده و آن را بررسي مي کنيم. اين عکس‌ها تنها به عنوان سرنخ‌ هستند و ما فعلا نمي‌توانيم در اين خصوص مطلبي را قطعي اعلام کنيم چرا که متهم در همه جا با چهره باز ديده نشده است و ما تمام سرنخ‌ها را دنبال مي‌کنيم و اميدواريم به زودي به نتيجه برسيم.
تصویر این فرد در حالی منتشر شده است که همچنان تلاش ها برای دستگیری او ادامه دارد و فرضیه های مختلفی در مورد چرایی وقوع این جنایت مطرح شده است. برخی معتقدند این حادثه می تواند ریشه ای خارج از ایران و ارتباطی با سرویس های بیگانه داشته باشد . آنچه این احتمال را تقویت می کند کاور گسترده این جنایت توسط رسانه ها غربی است. آنها در این مدت تلاش فراوانی کردند این جنایت سریالی را تبدیل به یک پروژه امنیتی کنند و به صورت گسترده به بازنشر فراخوان ها تجمع های بدون مجوز در سراسر کشور می پرداختند .
 از سوی دیگر فرمانده نيروي انتظامي درباره دستگيري مظنوناني در رابطه با اين حادثه نیز گفته است.اگر کسي دستگير شود و اعتراف کند و ما در اين باره به قطعيت برسيم حتما به سرعت به رسانه‌ها و افکار عمومي اطلاع رساني مي کنيم؛ ممکن است از هر کسي به موجب‌ ظن و گمان تحقيقاتي انجام شود اما به معناي اين نيست که اين افراد عامل اسيدپاشي هستند.
گفتنی است چند روز یک متهم دستگیر شده بود که در پوشش زنانه در تجمعات حضور داشت و روی دست این مظنون اثراتی از سوختی و لک وجود داشت.
احمدی مقدم امروز در بخش دیگیر از اظهاراتش گفته است: ما حتي در اصفهان حادثه‌اي داشتيم که خانمي ادعا کرده بود مورد اسيد‌پاشي قرار گرفته، اما پس از تحقيقات از وي مشخص شد، مايع شوينده توسط اين فرد به روي خودش ريخته شده اما اين خانم براي جلب نظر ديگران و هياهو راه انداختن ادعاي اسيدپاشي کرده بود. اين مسئله آنقدر پيچيده نيست که با انجام دادن دو سه حادثه در اصفهان کل مردم احساس ناامني کنند. ما در اصفهان فضا را تحت کنترل خود داريم تا حادثه ديگري اتفاق نيفتد و با قوت نيز به دنبال کشف مسئله هستيم اما منتظريم تا پرونده به پايان خود برسد.
شایان ذکر است حجت الاسلام اژه ای از سوی رییس قوه قضاییه به صورت ویژه مامور رسیدگی به این پرونده شده است.

 

نظر شما