شناسهٔ خبر: 19570204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیکر پاک ۱۳۵ شهید دوران دفاع مقدس وارد کشور شد

خبرگزاری شبستان: پیکر پاک و مطهر ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز (۴ خرداد) از طریق آبراه اروند به میهن اسلامی بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، در آستانه سالروز حماسه بزرگ فتح خرمشهر پیکرهای مطهر 135 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز (4 خرداد) از ظهر فاو عراق و طریق مرز آبی اروند وارد کشور شد.

 

سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، امروز در حاشیه استقبال از این شهدا گفت: این شهدا در مناطق عملیاتی استان های بصره، الاماره و شهر کوت عراق تفحص شده اند.

 

وی با بیان اینکه عملیات های محرم، خیبر، بدر، کربلای 4 و تک دشمن هستند، تصریخ کرد: 18 نفر از این 135 شهید مربوط به شهدای غواص عملیات کربلای 4 هستند  که در جزیره ام الرصاص با دست های بسته تفحص شدند.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جدید تاکنون در سه محور جنوب عراق، غرب کشور و کردستان عراق، 173 شهید  تفحص شده اند، اضافه کرد: پیکر این شهدا برای استقبال به یادمان شهدای والفجر ۸ منتقل شده است.

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، خاطر نشان کرد: مراسم وداع با شهدا ساعت 19:30 همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و قرائت دعای کمیل در مسجد حجت ابن الحسن (ع) اروندکنار برگزار می شود.

 

نظر شما