شناسهٔ خبر: 19573436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سردار باقرزاده:

پیکر پاک ۱۷۳ شهید دفاع مقدس در خاک عراق شناسایی شد

R41468/P1357/S6,57/CT11

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر پاک ۱۷۳ شهید دفاع مقدس در خاک عراق شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، سردار سید محمد باقرزاده در حاشیه ورود پیکر مطهر 135 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به خاک وطن اظهار داشت: کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تمام وجود کار تفحص پیکر مطهر شهدای گلگون کفن را در خاک عراق دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر این نکته که : کمیته جست و جوی مفقودین با استفاده از همه امکانات تفحص شهدا را در خاک عراق انجام می‌دهد، تصریح کرد: از ابتدای سال 1396 تا کنون در سه محور جنوب عراق، غرب کشور و کردستان عراق، 173 شهید شناسایی شد.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: امروز پیکر 135 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، از آبراه اروندرود و یادمان شهدای والفجر 8 به خاک وطن بازگشتند.

وی در ادامه از بازگشت پیکر پاک چند تن از شهدای غواص خبر داد و تصریح کرد: 18 نفر از این شهدا از شهدای غواص هستند که در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیدند و پیکر پاکشان در جزیره ام‌الرصاص با دست‌های بسته تفحص شد.

باقرزاده خاطرنشان کرد: پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و حوالی شهر کوت عراق تفحص شد که در عملیات‌های محرم، خیبر، بدر، کربلای 4 و تک‌های دشمن در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما