شناسهٔ خبر: 19531564 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طبق بخشنامه معاون آموزشی دانشگاه آزاد

تداخل تحصیلی دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی در دانشگاه آزاد مجاز نیست

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه غیرمجاز بودن تداخل تحصیلی دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی را ابلاغ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ازاد اسلامی، با توجه به مصوبه جلسه هیات رئیسه دانشگاه درخصوص ثبت نام و تداخل تحصیل برخی از دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) بدون داشتن مدرک در واحدها و مراکز دانشگاهی و با تاکید بر رعایت مقررات و قوانین آموزشی دانشگاه، بخشنامه غیرمجاز بودن تداخل تحصیلی دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی را ابلاغ کرد.

 براساس این بخشنامه، تداخل تحصیلی و ثبت‌نام صرفاً با مدرک پایه معتبر امکان‌‌پذیر بوده و افرادی که در مقاطع کاردانی و کارشناسی (با آزمون و بدون آزمون) پذیرفته شده‌اند و دارای تداخل تحصیلی (یک ترم و بیش از یک ترم) هستند، مجاز به ادامه تحصیل نیستند.

بر همین مبنا و طبق این بخشنامه، افرادی که دارای تداخل تحصیلی بیش از یک ترم بوده و تا پایان دوره تابستان 95-94 تمامی دروس مصوب دوره را گذرانده و مدرک پایه معتبر و مورد قبول دانشگاه را ارائه کرده‌اند، آخرین وضعیت تحصیلی و تصویر برابر اصل شده مدرک پایه معتبر آن‌ها با معرفی افراد مسئول ثبت نام آن‌ها، به سازمان مرکزی (اداره کل امور آموزش و گسترش دانشگاه) ارسال شود.

انتهای پیام/

نظر شما