شناسهٔ خبر: 19528792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

خرمگاه: اسماعیلی نباید کاری می‌کرد که داور تلافی کند

مربی استقلال می‌گوید می‌خواهند با همین اندوخته کم در بازی برگشت به میدان بروند و به مرحله بعد صعود کنند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری ایسنا: محمد خرمگاه پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل العین اظهار کرد: در روزی که خوب نبودیم توانستیم برنده از بازی بیرون بیاییم. می‌دانیم که در بازی برگشت دیدار بسیار سختی پیش رو داریم. ما در بازی امروز در نیمه اول خوب نبودیم و در حالی که به دنبال بازی مالکانه بودیم نتوانستیم نمایش خوبی داشته باشیم. در نیمه دوم بهتر از نیمه اول ظاهر شدیم و خدا را شکر توانستیم پیروز میدان شویم.

او ادامه داد: یک گل هم یک گل است و ما توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. می‌خواهیم از این اندوخته استفاده کنیم. خبر خوب این است که امید در بازی برگشت به ما اضافه می‌شود. ما امروز وریا و جابر را هم روی نیمکت داشتیم اما صددرصد آماده نبودند.

مربی استقلال درباره حرکت فرشید اسماعیلی که منجر به اخراج او از زمین بازی شد گفت: باید یاد بگیریم وقتی داور بازیکنی از حریف را اخراج می‌کند، کاری نکنیم که او مجاب به تلافی کردن کارش شود. فرشید اسماعیلی همین که به داور حمله کرد، او تحریک شد و کارت قرمز به اسماعیلی نشان داد.

خرمگاه درباره حضور تماشاگران در این دیدار بیان کرد: باید از همه تماشاگران تشکر کنم که مثل همیشه از ما حمایت کردند. خدا را شکر نارنجک و لیزر نداشتیم. تماشاگران فرهنگ ایرانی را در این بازی نشان دادند. برای ما بد است که به خاطر رفتار دو سه نفر جریمه شویم.

نظر شما