شناسهٔ خبر: 19528905 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

باید از اندوخته کم خود به نحو احسن استفاده کنیم

خرمگاه: در روزی که خوب نبودیم، پیروز شدیم/ هواداران استقلال فرهنگ ایرانی را نشان دادند

خبرگزاری تسنیم

مربی تیم استقلال معتقد است که این تیم در روزی که بازی نه چندان خوبی را ارائه داده، به پیروزی مقابل العین رسیده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش بولتن نیوز، محمد خرمگاه پس از پیروزی تیمش مقابل العین امارات گفت: خدا را شکر در روزی که خوب نبودیم، پیروز شدیم و می‌دانیم بازی برگشت بسیار سخت است.

وی افزود: در نیمه نخست اصلاً شرایط خوبی نداشتیم. در این نیمه دنبال بازی مالکانه بودیم و بازیکنانی در زمین بودند که مالکیت توپ و میدان را در اختیار بگیرند که نتوانستیم به این مهم برسیم. در نیمه دوم هم هرچند خیلی خوب نبودیم، اما از نیمه اول بهتر شدیم. خدا را شکر که در این مسابقه پیروز شدیم و همین برد، مهم‌ترین نکته است.

مربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این یک گل، اندوخته خوبی برای بازی برگشت خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: به هر حال یک گل هم یک گل است. ما توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم (!) باید از این اندوخته کم، به نحو احسن استفاده کنیم. امید ابراهیمی در بازی برگشت به ما اضافه می‌شود. جابر انصاری و وریا غفوری هم که روی نیمکت بودند، صد در صد آماده نبودند. خدا را شکر هر چند بازیکنان نتوانستند صد در صد خواسته‌های ما را در زمین پیاده کنند، اما به پیروزی رسیدیم.

خرمگاه در مورد اخراج فرشید اسماعیلی از زمین مسابقه گفت: باید یاد بگیریم که وقتی بازیکنی از تیم حریف از زمین مسابقه اخراج می‌شود، داور را مجاب نکنیم که تلافی کند. نمی‌دانم این اخراج صحیح بود یا خیر و باید فیلم آن صحنه را ببینم. اسماعیلی به سمت داور حرکت کرد و داور را مجاب به اخراج خود کرد.

وی با قدردانی از هواداران استقلال، با بیان اینکه تماشاگران از آبی‌پوشان حمایت زیادی کردند، گفت: خیلی تشکر می‌کنم که آنها لیزر نینداختند و فرهنگ ایرانی را نشان دادند. هر تیم ایرانی که با تیم‌های خارجی بازی می‌کند، باید فرهنگ فوتبال ایرانی را نشان دهیم و امروز نوید خیلی خوبی بود. امیدوارم این اتفاق برای همه تیم‌های ایرانی رخ دهد. خیلی بد است که یک تیم را جریمه و از حضور تماشاگران محروم کنند. شیطنت‌های دو سه نفر به فوتبال ما لطمه می‌زند.

مربی استقلال در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه حضور تماشاگران کم کم به یک تهدید برای فوتبال ایران تبدیل می‌شود، اظهار داشت: ابتدای بازی، خود تماشاگران و لیدرها که وظیفه رهبری تماشاگران را بر عهده دارند، اتفاقات بین خود را مدیریت کردند و باید تشکر ویژه‌ای به خاطر حمایت هواداران از آنها داشته باشم.

نظر شما